Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen

op verzoek een nieuwe topic uitje 12 juni

Advertise here!!

Citeren03.06.20100 likes
1x per jaar douchen nou dacht ik niet heb me net nog gedoucht en ga heus niet een jaar wachten Vergeet dat maar babs
Citeren03.06.20100 likes
Wilma valt af voor de gezamelijke douch
Citeren03.06.20100 likes
ja indd visser ga me niet 1x per jaar douchen ben niet gek douch wel elke dag veeeel beter
Citeren03.06.20100 likes
douch me ook elke dag en vooral na mn werk dus elke dag weer toppig en fruitig na mn werk, beter kan t niet denk ik hihihihi
Citeren03.06.20100 likes
dan kan je aanwijzingen geven Wilma en keuren als de rest een gezamelijke douch aan doen is

Advertise here!!

Citeren03.06.20100 likes
okee een gezamelijke mannen douche en vrouwen mogen keuren ..
eens een keer wat anders dan vrouwenveemarkt
Citeren03.06.20100 likes
twinky toch ik beschouw een vrouw als een geweldig iets waar ik respect voor zal blijven hebben
Citeren03.06.20100 likes
ja ja en ondertussen geil je erop net als elke vent ,,
nou wij vrouwen willen ook wel es een verzetje dus heren ,, uit de kleren en de douche in jullie met zn allen
Citeren03.06.20100 likes
laat mij eerst maar weer eens de oude worden met wat me te wachten staat ga dinsdag onder narcose kan amper eten nu is een gevecht
Citeren03.06.20100 likes
hahaha inderdaad twinky, ben het helemaal met je eens, laten we nu de mannen maar eens gaan keuren hahahahahah. Maar twinky heel veel plezier, en alle anderen ook.

Wolf nee ik kom niet, ik ga nooit naar chatuitjes, sorry, maar veel plezier.

Visser, ik wens je heel veel sterkte dinsdag, en ik leef met je mee, hou me op de hoogte, maar dat doe je al, dikke kus en knuf

Adverteer hier