Citeren01.06.20100 likes
maar jij komt wel Wilma wat jammer voor je oude verreniging waar jij gevoetbalt heb net geen kampioen zijn 2e geworden hun laatste wedstrijd verloren tegen de kampioen moesten die winnen maar verloren met 4-3
Advertise here!! |
Citeren01.06.20100 likes maar jij komt wel Wilma wat jammer voor je oude verreniging waar jij gevoetbalt heb net geen kampioen zijn 2e geworden hun laatste wedstrijd verloren tegen de kampioen moesten die winnen maar verloren met 4-3 |
Citeren01.06.20100 likes hihihi, het stemmen is geregeld, heb iemand volmacht gegeven, doordat ik een bewijs had van dat ik in utrecht zit, dus ben ervan af... feestennnnnnnnnnnnn...
![]() ![]() o_- |
Citeren01.06.20100 likes jaaa visser ik kom zeker wel alleen ik eet niet mee :(
en dat is jammer ja dat wardy verloren heeft van csl stiens als goed is maarja volgend jaar beter leuk demonnnnnnnn :D Ik heb er zin inn :D van mij mag het al wel volgende week zijn :D |
Citeren01.06.20100 likes ik hoop voor jullie dat je net zo mooi weer krijgt als ik a.s zaterdag gaat nu echt zomeren gr Visser |
Citeren01.06.20100 likes inderdaad visser, het wordt zomer deze week, ik heb het zaterdag ook druk, maar op de verjaardag kunnen we lekker buiten zitten.
Maar ik wens iedereen heel veel plezier op het uitje, dikke kus en knuf |
Advertise here!! |
Citeren02.06.20100 likes en nog |
Citeren02.06.20100 likes zal ik eens eerlijk zijn zoals het ook elke keer weer gaat word door shirley zoveel geregeld en je word niet gedwongen om mee te gaan waarom geef je je dan op en vooral als er besproken is bedenk dan van te voren dat er een prijskaartje aanhangt kunnen toch rekenen maar degene die er wel bij zijn wens jullie een hele fijne dag en laat maar horen hoe het is geweest zal ik ook doen van mijn uitje die ik zaterdag heb gr Visser |
Citeren02.06.20100 likes ![]() ![]() |
Citeren02.06.20100 likes ik ben dr bij en neem wat vrienden mee ![]() |
Citeren02.06.20100 likes jij bent gewoon een lieverd Carin |