Forums  ›  Gedichten  ›  Positieve gedachten

ooit ...............

Advertise here!!

Citeren02.06.20070 likes
Ooit was het leven een hel voor me .
Ooit was ik er liever niet geweest .
Ooit gaf ik anderen en mezelf van alles de schuld .
Ooit stond ik na ettelijke slapeloze nachten met tegenzin op .
Ooit hate ik alles en iedereen .
Ooit was zelfs opstaan me teveel .
Ooit nam men mij men liefde af , men kindje af ,men moed , men trots .
Ooit ............... , verdorie , ooit ben ik terug opgestaan en ertegenaan gegaan, harder vechtend dan ooit tevoren .

Zie mij hier nu staan , doordat ik ooit toch ben opgestaan , volle moed en soms nog met tegenzin en futloos , ben ik nu trots op mezelf .

Trots mezelf te zijn , sterk en liefdevol , zelfs met men nieuwe moed heb ik liefde terug leren kennen , soms niet makkelijk , maar het leven is nu eenmaal een geven en nemen , soms met opofferen en soms met ontvangen .

En weet je wat ?

Wonderen bestaan , het wonder waar ik het over heb is ''Het leven '' genoemd , leven zoals je moet en niet troosteloos in de zetel hangen wachtend op iets dat waarschijnlijk nooit komen gaat .

Ooit , .................................................. , Ja , Ooit

Rakkertje , xxx
Citeren02.06.20070 likes
Mooi geschreven broertje,en idd je moet vechten voor de liefde en niet opgeven dan pas ben je een ECHTE man.Opgeven is een teken van zwakte en als je keuzes maakt moet je de gevolgen dragen en niet huilen .Je moet vechten voor hetgene je graag ziet en dat heb jij gedaan maar sommige geven het op,jammer.En wat heel belangrijk is ,dat praten helpt en weglopen niet.En jij liep niet weg omdat je liefde had voor je kind.Jij hebt moeilijke keuzes moeten maken maar je bent erin blijven geloven .Das echte liefde volgens mij,weglopen van problemen helpt niet,je moet ervoor vechten.

love you en sarah broertje,

baby44
Citeren02.06.20070 likes
thx zus , ook voor de tyden dat het niet goed ging en je er was voor mij en Sarah , trouwens , soms is liefde voor iets of iemand iets waar je sterkte in moet kunnen vinden , ik heb dat gedaan , uit liefde voor Sarah en het leven , ook met jouw hulp en hulp van anderen maar toch , uiteindelijk moet je zelf zorgen voor de moed om recht te staan en recht met je rug of te stappen en de moed en durf te hebben te kunnen zeggen , '' HIER BEN IK '' en dat is het enige waardoor je door kan gaan , doe je dat niet dan vliegt het leven gewoon aan je voorbij en heb je eigenlijk geleefd voor niets ,leven is een geschenk , gebruik het dan ook .

Thx zus , xxxxxxxxx

Rakkertje , xxxxxxx
Citeren02.06.20070 likes
Leven is idd een geschenk en het leven is niet makkelijk maar als je het opgeeft ben je niets meer.Leven is vechten en overleven .En ik vecht omdat het leven nog mooi kan zijn ,de liefde van sarah en van rakkertje en zijn vriendin.Ik geef niet op want ik weet dat ze me nodig hebben en andersom ook.Zij hebben me uit me veilig nestje gehaald,zij waren er er als ik ze nodig had .Ik zie de toekomst weer mooi dankzij mijn broertje en zijn lieve vriendin en vooral sarah want das me engeltje .Als die me knuffelt weet ik waarom we leven.
Ik wil er zijn voor haar als ze me nodig heeft,dat houdt me recht ,dat onschuldig kind.Ze kan altijd op me rekenen en zal der altijd liefhebben,dat nemen ze me niet af.

baby44
Citeren12.12.20080 likes
Ooit in het land van ooit was iemand die me eens vroeg en vroeg maar door was tenslote land van ooit. Ooit krijg je een antwooord op alles dat is land van ooit.ooit krijgen we antwoorden, ooit zal er een iets komen, ooit zal de hele mensheid verdwijnen.Ooit zal allles verdwijnen volgens de wetenschap, samen lol maken is belangrijker dan denken dat je ooit doodgaat,volgens de boeken gaat niemand echt dood maar reizen we naar een hiernamals, zou dat een 5 sterren hotel zijn?
Wie weet niemand die het ons zeggen kan
Groetjes Metal

Advertise here!!

Citeren13.12.20080 likes
Probeer het uit, horen het dan wel als het bevalt
Citeren14.12.20080 likes
sorry, ik kan me weinig herinneren van waa rik hiervoor vandaan kwam!

maa rook in land van ooit! zal je nooit agter alles komen wat je sou willen weten!

dat je ooit dood gaat is het enige wat seker is!

kuss kirsten

Adverteer hier