|
|
|
zekers goed weer lkkr staan aflakken in de buiten lucht,
met mn shirt uit, was best warm en zweten ja, laten
we hopen op meer van die dagen, geniet ervan.
grtjes tor. |
mmm bezweten mannen jammie waar is de foto
|
|
Ami Undefined 375 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten vraagje waarom word je uit een room gezegt heb niemand beledigd en veroordeel niemand enzv en waarom mogen andere die vrouwen afzeiken en veroordelen enzv gewoon hun vuil spugen??????
in de room dat vind raar en als er iets niet mag gezegt worden graag gewoon even een woord zeggen vind erg wreemd wat is lekker kletsen als je gewoon word uitgegooid zonder reden!!!???
wel jammer was hier voor 6keer pas in de chatroom en word gewoon zonder reden uit de room gedist!! verklaaring is wel op zijn plaats vind ik!!!
groetjes
ohh omdat niet kon inloggen met chatnaam roosjeangel(geregistreerd) was als kletsnic in de room.
bij voorbaat dank |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hoe krijg je een homo gek? |
Ami Undefined 375 berichten Wat krijg je als je een fles HEET opdrinkt? |
Ami Undefined 375 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten volgens mij heeft ami er een beetje veel van de zon opgenomen |
Anonymous Undefined 65739 berichten
De badkuip dementie test!
Tijdens een bezoek aan een verpleeghuis vroeg de bezoeker aan de directeur wat het criterium is om een patiënt opgenomen te krijgen. Wel, zei de directeur, we vullen een badkuip met water, dan krijgt de patiënt een theelepel, een theekop en een emmer. Dan vragen we hem/haar om de badkuip leeg te maken. Oh, ik snap het zei de bezoeker, een normaal persoon gebruikt de emmer omdat die groter is dan een theelepel of een theekop. Nee, zei de directeur, een normaal persoon zou de stop uit de badkuip trekken. Wilt U een bed bij het raam of in het midden?
|
|