Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

onrecht

1

Advertise here!!

04.10.20050 likes
waarom hebben wij wetten, waarom zijn er regels ?
als de wet zich er niet aan houd ?
politieagenten zijn toch mensen die je vertrouwd ? Ik heb het vertrouwen totaal verloren in de wet, het stikt van kromme regels en is totaal niet rechtvaardig meer.
Machtsmisbruik op en top, streepjes halen en naai ze erop ?dat is blijkbaar de trent van vandaag. ze laten een gezin achter, verscheurt , verdrietig, en geen contact,
een kind van 13 totaal verward, een moederhart met zoveel pijn, en ik mag totaal niet bij je zijn.
Maar we vechten terug met alle macht want dat is toch wat een minderjarig kind van zijn moeder verwacht........
Je vrijheid is je op het moment ontnomen, maar ik zal je zoeken en gegarandeert naar je toe komen.
Ik zal vechten totdat de warheid boven zal drijven, het is een opluchting dat ik dit heb kunnen schrijven.

nootje.........
04.10.20050 likes
heel veel sterkte nootje
groetjes marie
04.10.20050 likes
Mijn lieve nootje, ik wens je ook heeeeel veel sterkte toe! Ik hoop dat het snel weer beter zal gaan, maar heb het volste vertrouwen in je!

Evike
-xxx-
04.10.20050 likes
Lieve Noot, dank je wel voor je verhaal!!!!! Nu weten ik en de anderen waarom je je zo kloten voelt......

Ik wens je heel erg veel sterkte toe in je strijd tegen het onrecht wat je is aangedaan!!!!

Jaco XXX
04.10.20050 likes
Dank jullie wel voor jullie steun, ik kan het hard gebruiken want wat doet het pijn om zo achter te moeten blijven zonder dat je wat weet.
Hoe is dit toch mogelijk ????? hier in nederland........ onbegrijplijk.......!!!

nootje.

Advertise here!!

04.10.20050 likes
idd nootje zoals je zegt, de wet is hartstikke krom.
konden we het recht maar in eigen hand nemen, en ik zal je vertellen dat ik dat ook doe, als het een kind betreft. Want daar heeft iedereen vanaf te blijven.
Nootje doe wat je hart ingeeft en ik wens je heel veel sterkte.
mocht je hulp nodig hebben, je weet me te vinden !!!
cats
05.10.20050 likes
mam..

dat is echt recht uit je hart..
alles komt goed..
er zijn nu gewoon ff moeilijke tijden..! maar alles moet gewoon goedkomen..! iedere keer is dat nog gelukt.. alleen dit keer is er veel en veel meer aan de hand..! maar alles heeft zijn tijd nodig..!

hou van je !!

mOo
05.10.20050 likes
Lief van je m0o,

jullie redden het ook samen hoor.
steun elkaar waar het nodig is, vooral nu in deze moeilijke tijden.
wens jullie samen sterkte en liefs van cats
05.10.20050 likes
lieve moo,

het is voor ons allemaal een zeer moeilijke tijd, het ergste vind ik dat jij dat mee moet maken...........!!! jij bent een sterk, rechtvaardig en lieve meid, ik hoop dat we het samen redden.........we moeten samen nu sterk zijn, moo, ik ben er voor jou.........

hou heel veel van je.........
mama nootje...
05.10.20050 likes
lieve nootje en moo, heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd.

eagel xxx

1

Adverteer hier