Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

ongeluk met vreemd verhaal

Advertise here!!

Citeren16.03.20070 likes
Er is in Anjum (friesland) woensdag avond een ongeluk gebeurd
hier een stukje dat in de krant stond stond niet alles in

(Bij een ongeval op de Boltawei bij Anjum zijn twee brommerrijders zwaargewond geraakt. Het ongeval vond woensdag plaats rond 19.35 uur. Beide slachtoffers zijn per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd. Een traumahelikopter vloog ook nog richting het ongeval, maar landde niet. Het Mobiel Medisch Team uit Groningen kwam nog wel ter plaatse met een busje om ambulancepersoneel bij te staan.

Een 17-jarige bromfietser uit Oudendijk reed vermoedelijk uit de richting Anjum. Een 16-jarige bromfietser kwam uit de richting Dyksterwei. De twee bromfietsers zijn tegen elkaar aan gereden. Omdat er geen getuigen van de aanrijding waren, is niet duidelijk hoe de aanrijding is ontstaan. Beide bromfietsers liepen botbreuken op. Na het ongeval werd de weg afgezet om te voorkomen dat de sporen van het ongeval zouden worden aangetast door omstanders.

De verkeersongevallenanalyse van de politie heeft de exacte toedracht van het ongeval onderzocht, maar kon nog geen oorzaak geven. Autobedrijf Boersma uit Wouterswoude heeft beide brommers afgevoerd.)
Dat was niet alles

en er is een jongen heel zwaar gewond die had op heel veel plaatsen botbreuken en er staken ook botten uit zijn dat was erg eng om te zien
en nou het vreemde daar van is dat vrienden van een van die jongens zagen dat zijn kilometer teller op 666 stond en zeiden ga niet weg op de scooter anders krijg je binnen 5 minuten een ongeluk en dat gebeurde ook nog
nou was er donderdag bekend gemaakt de politie die jongens gingen ondervragen zodra ze in staat zijn om te praten

liefs wilma
Citeren16.03.20070 likes
Dat van 666 is echt puur bijgeloof. Er is helemaal niets tussen hemel en aarde, simpel omdat er alleen een aarde is (en tussen 1 object kan niks zitten). De duivel is niets anders dan een gevallen engel (sla de bijbel er maar op na). Het was een engel net als de anderen, hij was het niet eens met god en werd daarom naar de aarde geworpen. Sindsdien word hij de duivel genoemt, wie hem aanhangt is tegen god (ehm heeft dus een andere mening dan god, maar blijkbaar ben je dan gelijk tegen). Het is niet meer dan een verhaal, oud volksgeloof van de germanen, overgenomen in het christendom. Alle symbolen etc zoals die 666 zijn ontstaan in een tijd dat men niks kon verklaren (geen wetenschappers).
Kortom bijgelooffffffff (japaners zijn daar heel erg goed in, denk maar aan Feng sui, de manier van inrichten om zo kwade krachten het hoofd te kunnen bieden, bv geen spiegel in je slaapkamer bladiebladiegaap). Draai je 666 trouwens om, dan is het 999, en die lui maken verekt goede spellen Kolonisten van Catan bv Groetsels
Zyx (Atheist)
Citeren16.03.20070 likes
Een redelijk normaal ongeval, 2 brommers die op elkaar klappen, ware het niet dat de teller op 666 stond van 1 van die brommerrijders.
Dat maakt het hele verhaal een beetje bizar, ook omdat hij van tevoren is gewaarschuwd.
Iedere teller van een brommer komt ooit, al rijdend dan, op 666 te staan, maar als die bij stilstand op 666 staat komt haast nooit voor!

Vreemd verhaal idd Wilmaa..

~X~Jaco~X~
Citeren16.03.20070 likes
666km is een beetje weinig voor een brommer..en aangezien jongens vaak met tweedehandjes doen geloof ik de km stand eerlijk gezegd niet. Ook de waarschuwing, zeiden ze echt binnen 5 minuten, zeiden ze het uberhaupt wel? Dit soort sappige verhaaltjes dikken snel aan als jongeren het aan een krant moeten vertellen (pubers), helemaal als die pubers het van een ander hebben gehoord.
Kul dus
Twee jongens en zo`n raar ongeluk. Ik denk eerder dat ze voor de grap op elkaar afreden "net als in films" -> wie wijkt als eerste? Eerder een domme actie dus. (of er viel er 1 in slaap, twee mogelijkheden die heel wat waarschijnlijker zijn).
Toei
Zyx
Citeren16.03.20070 likes
maar hoe kan de teller op 666 staan tijdens het ongeluk terwijl zijn vrienden dat vante voren ook al hadden gezien dat ie op 666 stond anders hadden ze hem neit gewaarschuwd. dus heeft mijns inziens 666 niks met ongeluk te maken

Advertise here!!

Citeren16.03.20070 likes
nou zyx die jongens zitten bij mij op school en die zeggen het niet zomaar hoor
die zijn echt altijd serieus
dus maarja het is en blijft raar dat ze zeggen dat de kilometer teller op 666 stond niet weggaan binnen 5 minuten heb je anders een ongeluk en dat gebeurde ook binnen 5 minuten en die kilometer teller stond bij het ongeluk op 667 want het gebuerde niet ver vandaan waar hij was vertrokken
ik blijft het echt raar vinden

liefs wilma
Citeren16.03.20070 likes
wel vergezocht dat 666
Citeren17.03.20070 likes
mramm een teller kan je altijd terug zetten dat doen ze in de garage ook dus daar is gewoon aan gesleuteld meer niet enne ja ik geef zyx helemaal gelijk de jonge lui rijden tegenwoordig niet meer op een nieuwe brommer omdat ze nu veel duurder zijn dan vroeger maar het is een bizar verhaal waar ik dus heel weinig van geloof net als de meeste mensen denk ik
whaha dan had ik heel veel ongelukken moeten hebben met 666 op de tellers whahaha pure kolder dus
maar jah je moet toch wat zeggen he om belangstelling te krijgen via de pers
kussss van feestje
Citeren17.03.20070 likes
Bijgeloof dus..
Citeren18.03.20070 likes
een ongeval is altijd een samenloop van omstandigheden. door reconstructie van de feiten kan je de oorzaak achterhalen, laat dat maar over aan de politie.
ik reed met de brommer van 16-18 jaar en mijn ouders en vrienden hebben mij ongeveer 666 keer gevraagd om voorzichtig te zijn. ik ben er ongeveer 6 keer mee gevallen en ik ben 1 keer tegengehouden tegen 66km/u. als je 't mij vraagt is de kilometerstand niet belangrijk op het tijdstip van het ongeval, maar wel het aantal km/u.
ik wens de bestuurders veel beterschap en volgende keer toch maar luisteren naar de goede raad om voorzichtig te zijn. en ipv elkaar proberen te ontwijken in tegenovergestelde richting, een beetje gas loslaten.
een ongeluk komt zelden per toeval en toeval herhaalt zich op korte en lange termijn. niemand kent de oorzaak beter dan de slachtoffers zelf. dat is mijn redenering.
vragen die ik mij hierbij stel: hoeveel keer zijn de bestuurders van richting veranderd om het ongeval te ontwijken, en wanneer hebben ze voor 't eerst snelheid geminderd omdat het ongeval onvermijdelijk werd.
ik ben van mening dat je altijd voorzichtig moet zijn in het verkeer want zelfs je eigen reacties zijn onvoorspelbaar vlak voor een ongeval.
ik heb hiervan geleerd dat je altijd moet luisteren naar de goede raad van anderen om voorzichtig te zijn. dit zullen de bestuurders zich hopelijk herinneren, niet alleen bij het getal 666.

Adverteer hier