Citeren05.03.20080 likes
alles is zo onzekker.wat gaat het raads onderzoek voor mij betekennen?angstig ben ik.want m,n kinderen zijn alles voor mij.en nu raak ik ze misschien kwijt.ik word gek van die onzekkerheid.verdriet doet het mij.ik wil schelden en huilen van verdriet.maar ik durf niet.bang voor wat andere van mij zeggen.en zeggen dat ze mij een aansteller vinden.niemand die weet hoe ik mij van binnen voel.van die onzekkerheid word ik zo moe.hoelang duurd het nog voordat ik zekkerheid krijgt?niemand die dat mij vertellen kan.ik ben bang bang voor wat er allemaal komen gaat.het raads onderzoek maakt mij kwaad.ik verwaarloos mij kinderen niet ik mishandel ze niet.het onderzoek doet mij verdriet.ik ben een goede ouder maar zo ziet jeugd zorg.het niet.ik vecht om ze te houden en ze met mij liefde te kunnen groot brengen.hopelijk mag ik dat na de raads onderzoek nog.wat daar zijn het toch mij kinderen voor.hopeloos kijk ik toe en wacht ik het raads onderzoek af.hopelijk geef het mij kracht.om door te blijven vechten voor wat zo belangrijk voor mij is en dat zijn mij twee kids.en verder niks.mij kids zijn mij leven voor hun zou ik mij leven zo willen geven.