Citeren25.12.20080 likes
wil een ieder die in mijn adresbestand staat niet onderstaand bericht openen is een virus heb er zelf wel last van door nieuwagierigheid
foto myspac..../viewimage.php?=@msn.c
foto myspac..../viewimage.php?=@msn.c
Advertise here!! |
Citeren25.12.20080 likes wil een ieder die in mijn adresbestand staat niet onderstaand bericht openen is een virus heb er zelf wel last van door nieuwagierigheid
foto myspac..../viewimage.php?=@msn.c |
Citeren25.12.20080 likes Hoihoi,
Heb de link verwijderd, lijkt me niet zo'n goed idee om de volledige link naar het virus hier te plaatsen ![]() Groeten en we Kletsen.com, Denre |
Citeren25.12.20080 likes zo is het misschien wel beter maar wilde ff waarschuwen voor een virus is een lastige
gr visser |
Citeren25.12.20080 likes idd beter voorkomen dan genezen hoewel ik iedereen aanraad om een antivirus op zijn pc te hebben staan |
Citeren26.12.20080 likes maar er schijnt toch nog wat door antivirus heen te kunnen komen |
Advertise here!! |
Citeren26.12.20080 likes Ja en nee. Hoe beter de antivirus, hoe minder er doorheen komt,
Zelf draai ik al vele jaren een bepaald antivirus programma wat ook in bedrijven wordt gebruikt. Weliswaar is deze duurder dan de gangbare antivusprogramma's maar hij heeft nog nooit wat doorgelaten. Over het algemeen zijn gratis antivirus het minst veilig. Omdat ik geen reclame mag maken zal ik ook de naam van antivirus niet nu hier posten. Aan de mods: als ik dit wel mag posten graag ff reply erop, dan zal ik de url als nog posten. |
Citeren26.12.20080 likes ik heb een gratis antivirus programma en heb nog nooit een virus gehad.. of iig geen virussen waar ik iets van merk ![]() ![]() |