Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

negeren

1

Advertise here!!

Citeren16.08.20090 likes
mogen moderators mensen in de chat negeren ???
Citeren16.08.20090 likes
nee dat hoort niet je hoort geen 1 mens te negeren

kusssssssssssssssss
Citeren16.08.20090 likes
moderators mogen niemand negeren horen iedereen te woord te staan zijn anders niet bevoegd deze functie uit te oefenen vr gr Visser
Citeren16.08.20090 likes
weet wel waar je het over hebt joy. kussi
Citeren16.08.20090 likes
een modje is ook maar een mens soms word dat wel eens vergeten. een modje is geen voorwerp die je uit de kast trekt om een shift te draaien.

tuurlijk een modje moet iedereen te woord staan maar dat wil niet zeggen dat je met iedereen een uitgebreid gesprek moet voeren.

Advertise here!!

Citeren16.08.20090 likes
jeems ik weet ook wel waar je het over hebt? Heb je mijn mails niet ontvangen?......................................ha hahahah dikke kuss en knufff
Citeren17.08.20090 likes
soms is het zo druk dat een moderator wel tegen 10 personen moet typen, ieder typt maar raak en snel en maar vragen aan de moderator, maar vergeet niet de moderator heb ook maar 2 handen en die doet zn best om op alle vragen een antwoord te geven of een babbeltje te maken , en als t zo druk is kan er wel eens wat vergeten of niet gezien door een moderator.
Citeren18.08.20090 likes
welke mails bonn?kussi
Citeren18.08.20090 likes
huh welke mails, ik heb je meerdere keren gemailt via kletsen jeems?? Maar ik begrijp hieruit dat je die dus niet hebt ontvangen.............vreemd, maar hoe gaat het met je, en heb je al iets gehoord inmiddels? Dikke kusss en knufff
Citeren18.08.20090 likes
Weet Joy nu wel waar het over gaat het antwoordt graag
hihihihihi

zoennnnnnnnnn & handdddddddd

1

Adverteer hier