|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoi mede chatters, ik heb zojuist via internet de nationale inburgeringstest gedaan, en....ik ben gezakt hahahahahahaha, iedereen met een cijfer lager dan 5.5 is gezakt en ik zat op 4.7, gelijk met Jacques Dancona..
Is leuk om te doen, je moet even zoeken via bv google op "nationale inburgeringstest" en de test doen, zijn wel pittige vragen hoor!!!! Ik voel mee met onze allochtone medemens...pfffff
Groetjes, Jacootje xxx |
Ben ook gezakt hoor ...... 5.3 dus net te laag.
Groetjes , Flair |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik ben ook gezakt................ 5.1.
Groetjes,
Anita |
Anonymous Undefined 65739 berichten owh ik ben egt swaar gesakt had een !!!3,6 !!!! en ik dagt dat ik ut nog wel redelijk had gedaan whahaha!
nou egt waar dese inburgerings curses is veels te moeiluk, heel nederland moet volgensmij opnieuw inburgeren hihihi!( ik ieder geval wel!
kus kirsten! |
suusjuh Undefined 1233 berichten Yessssss ik heb een 5.5......dus.......mag blijven
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten had ik al gedaan jaco haaaha ook gewzakt cijfer weet ik niet meer , nilis was ook gezakt we wilde al samen naar belgie gaan |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 wat een vragen ben ook gezakt moet ik nu weg uit ned bizar he
|
waar staat die test of ben ik nu al gezakt  gr mram |
Anonymous Undefined 65739 berichten ha dan ga ik maar mee naar belgenland!!!! jippie leuk whaahhahaa!
kuss kirsten! |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja gezakt mram hahaahah lees eens het bovenste van jaco
|
|