Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

nathalie dag

1

Advertise here!!

03.08.20050 likes
In het kader van...het is vandaag 3 augustus...wil ik vandaag graag uitroepen tot offici?le nathalie dag...

nathalie, van harte met je dag...dat je collega's je flink mogen verwennen vandaag en geniet ervan...voordat je het weet is het donderdag

kus,

pacco
03.08.20050 likes
Ja Nathalie ,we duimen voor Je,maar wil Je iets meer daarover vertellen hoe Je dag was aub groetjes en kusses marina superster6
03.08.20050 likes
Veel plezier op deze verwen- & genietdag... het is tenslotte jou dag !!
03.08.20050 likes
heyyyyyyyy nath heel veel plezier gewenst met jou dag lieve groetjes vanuit spanje xxx
03.08.20050 likes
Ja, dat is nou eens een uitstekend idee!!!!!! voortaan gaat 3 augustus de vaderlandse geschiedenis in als zijnde Nathalie-dag, zegt het voort, zegt het voort....

P.s. mag dan 31 oktober (Halloween) jaco-dag zijn? hahahahahaha (ik lach wel, maar ik meen het ook)

Mr. Horror

Advertise here!!

04.08.20050 likes
well mr. horror,

bij deze staat 31 oktober in mijn agenda als horror dag

to be continued....

grtz,

pacco
04.08.20050 likes
Hallo lieve mensen,bedankt voor de speciale dag,ik zal hem globaal omschrijven.

Om half 6 ging mijn wekker en moest ik mijn bed uit,wat helaas alles behalve mee viel.
Daarna een verfrissende douche,aankleden om vervolgens de auto in te stappen richting Den Haag.
Eenmaal daaraan gekomen kon ik aan het werk......jippie wat een feest.
Tijd om te lunchen had ik niet dus snel een kop cupasoup naar binnen gewerkt (tomatencreme) om vervolgens weer snel aan het werk te gaan.
Om half 5 was het dan eindelijk tijd om naar huis te gaan.
Onderweg naar de auto ging mijn geweldige telefoon,het is ook niet te geloven........werk! Onderweg in de auto het een en ander geregeld maar helaas was dat maar van korte duur. Ik opende de voordeur en wederom gaat de telefoon....werk! Om 22.45 had ik het eindelijk weer op de rails en was het de hoogste tijd om van de Nathalie-dag te gaan genieten. Helaas was ik zo moe dat ik rond 23.15 in slaap ben gevallen en toen ik weer wakker werd tegen de klok van 2 uur aan was MIJN dag voorbij. Vandaag is het 4 augustus,het is vandaag de dag van JARA....Jara-dag dus.
Jara ik wens je een hele fijne dag toe en ik hoop dat het je beter afgaat dan mijn dag.

Liefs,

Nathalie
04.08.20050 likes
Pppfff, wat een verwennerij Nathalie, nee dus.
Ik wens je de komende dagen, of het nu Nathalie-dag is of niet, ontzettend veel plezier en ietsiepietsie meer ontspanning... Bijna vakantie
05.08.20050 likes
idd dyana, klinkt niet als een nathalie dag

we duimen voor meer relaxation!!!
05.08.20050 likes
wie is jara ?

1

Adverteer hier