Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

naar wat voor muziek luisterd de jeugd ???

Advertise here!!

Citeren12.08.20080 likes
ik heb een dochtertje van 7 die is momenteel gek van jan smit. en ik heb een dochter van 9 die vind eigenlijk niks leuk. die luisterd nooit geen radio . maar wil wel leuke muziek op haar mp3 speler.

nu is me vraag wat is leuk voor iemand van 9.
(ik vind al dat engelse liedjes niks. ze verstaat het niet en zingt het dan wel na zonder dat ze weet waar over het gaat. maar misschien ben ik daar wel een zeikerd in )

dus kom maar op met de goeie ideeen
Citeren12.08.20080 likes
Zou eens beginne met de komplete Thunderdome collectie aan te schaffen mramm .
Citeren12.08.20080 likes
hallo ze is 9 ik wil er nu nog niet met een trauma opzadelen
Citeren12.08.20080 likes
jeroen van der boom
marco borsato
replay
Citeren12.08.20080 likes
pff ik heb geen idee op die leeftijd luisterde ik veel naa rkinderen voor kinderen, mischien is dat wat?

en mram mijn engels is nog altijd zo slecht dat ik ook geen idee heb waar liedjes overgaan maar tog meesing, mij gaat het dus ook niet om de tekst!

Advertise here!!

Citeren12.08.20080 likes
Frank boeijen misschien?
ZIjn hele mooie teksten vind ik persoonlijk,succes mramm en hoor het nog wel een keertje van je,dikke kusssss en knuffffffff
Citeren13.08.20080 likes
Chipz,Djumbo,Kus

Citeren13.08.20080 likes
Nick en Simon
Citeren17.08.20080 likes
frans bauer en jannes en jan smit en Dj Cammy en haven zangers en Zangeres zonder naam en Yes-R 3 en Wolter Kroes en Wesley en Wc Experience en Walter Vermeer en Vengaboys en Vader Abraham en Tol Hansen en Tina Trucker en Thomas -Berger en Stef Ekkel en Sjaak Verkade en Sixteen o seven en Rob van Daal en Rene Schuurmans en Peter koelewijn en Normaal en Nico van de Wetering en Nico Landers en Nico Haak en Nederlandstalig en mini disco en Mike- Vincent en Mieke & Vader Abraham en mieke en Marianne Weber en Marco bosato en Marc & Dave en Leo nardell en Lange Frans en Baas B en Koos alberts en K4 18+ en k3 Jantje koopmans en Hollenboer en Hollandse Hits en henny weijmans en Henkie en Henk Wijngaard en Henk Westbroek en Henk Damen en Hans Westbroek en Hans Vermeulen en Hans de Booy en Hanny en Guus Meeuwis en grad damen en Gert En Hermien en gerard de vries en Gebroeders Ko en Gebroeders Brouwer en Frans & Monique en Franky boy en Feesttappers en Feestpolitie en feestmuziek en Feest Dj Maurice en Ernst Bobbie en de res en Erik Mesie en Eric Dikeb en Edwin Roelvink en Dutch boys en Drukwerk en Dikke Lullen Band en Dikke Leo en Dikdakkers en Die Zipfelbuben en Die knapen en Dennie Christian en Deurzakkers en De Zware Jongens ende voetbal hits Hollands en De Sjonnies en De Apres Skihut en de Alpenzusjes en corry konings-vader abraham en Corry Konings en coole piet en Cooldowncafe en Conny Vandenbos en Cocktail Trio en Chipz en Charlene en Carnaval en BZN en Boudewijn de Groot en Bobbejaan Schoepen - en Blof en Bad Brothers en Backstreet en boys en Benny Neyman en Arne Jansen en Andrea Berg en Andre van Duin en andre hazes enAltijd Lazerus en Alex en Albert West en De Apreski Klas en Adèle Bloemendaal en Abba en zware jongens en Jolanda Zomer en Jo Hoogendoorn en Laura Lynn en het soldaatje en Happy Hour Crew ik ben ook kinderliedjes voor kinder. veel meer muziek dus
groetjes van dennis
Citeren17.08.20080 likes
hahahah dennis tegen de tijd dat ze die allemaal kennen zijn ze bejaard

Adverteer hier