Citeren23.08.20060 likes
Ik ben al jarenlang op zoek naar echt mooie vrouwen om mee te stoeien en spelen,wie weet waar ik die kan vinden,want overal alleen heen moeten is ook niks,en moeilijk omdat overal lelijke oudere mannen staan
Advertise here!! |
Citeren23.08.20060 likes Ik ben al jarenlang op zoek naar echt mooie vrouwen om mee te stoeien en spelen,wie weet waar ik die kan vinden,want overal alleen heen moeten is ook niks,en moeilijk omdat overal lelijke oudere mannen staan |
Citeren23.08.20060 likes Ik ben misschien wel een beetje dom [ en oud en lelijk] maar ik snap werkelijk niks van dit berichtje.
Zou je het wat duidelijk uit kunnen leggen want ik ben naast dom lelijk en oud ook heel nieuwsgierig ![]() |
Citeren23.08.20060 likes hahahaha flair
![]() ![]() |
Citeren23.08.20060 likes Wil niet veel zeggen hoor, maar volgens mij zoek je dan al jaren op de verkeerde plek !!
Als ik in de grote stad op terras ga zitten, dan zie ik hele zwermen "mooie vrouwen" voorbij komen ! Alleen staat er nooit op hun voorhoofd of ze vrij zijn !! ![]() En die oude lelijke mannen !?!?! Wat bedoel je, ik ben 38. Ben ik nu ook oud en lelijk ??!??!??! ![]() Gr. Heli !!! |
Citeren25.08.20060 likes Hahahaha echte mooie vrouwen stoeien niet ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren25.08.20060 likes Ik woon in venlo en daar zijn weinig terrasjes en daar komen weinig echt mooie vrouwen,bovendien kost het veel geld om iedere dag op een terrasje te gaan zitten in de hoop dat er iets leuks langskomt.Dus ik vind dat jullie dan toch die echt mooie vrouwen moeten aanspreken,en hun vertellen dat ik in venlo zit te wachten,en of zij niet in venlo willen komen wonen zodat ik venlo niet uit hoef,en ik heb altijd gebrek aan geld en aan eten. ![]() ![]() |
Citeren25.08.20060 likes dus eigenlijk ben je 'zomaar iemand'...... |
Citeren25.08.20060 likes Ja op het moment ben ik nog zomaar iemand ,maar als jullie echt mooie vrouwen naar venlo sturen ,zodat die er gaan wonen ben ik binnen 5 jaar een echt belangrijk iemand met teveel geld en kan ik de rest van mijn leven in bed kunnen liggen. ![]() ![]() |
Citeren25.08.20060 likes dream on babe..... ![]() ![]() |
Citeren25.08.20060 likes espasa ik vermoed dat jij,die mooie vrouw al zelf hebt,of zelf naar de stad wilt hebben waar jij woont. ![]() |