Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

moet ik het accepteren?

Advertise here!!

04.12.20050 likes
wat moet je tegen iemand zeggen als hij aan me vraagt hoe het met me gaat?

wat ik wil zeggen willen ze niet weten, en als ik het niet vertel vinden ze me kil, als ze me vragen en ik reageer krijg ik veel onbegrip en lopen ze maar weg.

maar wie wil er nu echt horen dat mijn moeder dit jaar waarschijnlijk haar laatste kerst viert op 54 jarige leeftijd. ik kan en wil er niet over praten, maar als ik het niet doe wordt ik van binnen gek. en als ze het me wel vragen begin ik als een babytje te huilen.ik kan niet accepteren dat ze eraan lijdt.

ze heeft een long ziekte en zal binnen nu en twee jaar niet genoeg lucht meer hebben om te bewegen dan wel verder te leven.

wie het hoort wil het niet weten en wie het weet hoort het liever niet. maar het zijn wel mijn echte emoties, en mijn echte wereld. mijn moeder heeft het, maar ik lijd er emotioneel ook zeer onder.

ik weet dat je het niet wil lezen, maar toch bedankt voor het aanhoren.
04.12.20050 likes
lieve, lieve cyberlover,

ik vind het echt erg voor je, weet niet wat ik zeggen moet...
maar je tooont je gevoelens,je emoties en dat kan echt geen kwaad!!
je moet voor jezelf uitmaken of je iets wil zeggen of niet...
weet dat je hiet altijd terecht kunt en als je wil ben ik ook graag een luisterend oor...
je worstelt zelf ook blijkbaar met heel wat gevoelens, zel altijd opkroppen is ook vaak niet goed...
ik wens je heel veel sterkte toe en je weet het: we zijn er voor jou!!

kusss
mams
04.12.20050 likes
beste cyberlover,

ik hoop dat het niet met mij was, het bericht kwam hard aan;ik hoop voor jou dat het bij deze rechtgezet is en ik wens je nog veel sterkte voor de komende feestdagen.

groetjes
Macx
05.12.20050 likes
hoi cyber
dat is zeker niet niks eigelijk heb ik er niet veel woorden voor ja alleen dat ik het heel knap van je vind om dat op deze manier met ons te delen ook ik ben er als je een oor nodig heb
groetjes shirley
05.12.20050 likes
hey cyber,

je mag hier er altijd over praten. ik heb je nog nooit gesproken, maar volgens mij heb je het er echt heel moeilijk mee en ik vind het vreselijk voor je. je mag altijd met me praten als je wilt, bij mij kan je je verhaal kwijt. je moet niet alles opkroppen, dat is niet goed, want dan ga je er zelf ook aan onderdoor. geloof me, ik kan het weten.

heel veel sterkte verder.

groetjes bar

Advertise here!!

05.12.20050 likes
Nou zeker cyber hoef je je gevoel niet op te kroppen, ik weet sommige zijn er niet om iemand aan te horen, Ook ploff en ik kregen commentaar toen ploff zijn probleem aan het vertellen was, en ja sommige vluchten dan........waarom ? geen zin in of komen daar niet voor...
En ik kan je heel goed begrijpen dat je je onbegrepen voelt......maar niet allemaal van kletsen.com bezoekers zijn vol onbegrip....!!! geloof me.
vergelijk het met je vrienden, bij sommige kun je altijd terecht en horen je aan, bij sommige van je vrienden niet.
Zo is het ook bij kletsen.com, je komt gewoon op het verkeerde moment binnen met de verkeerde bezoekers........! moest niet zo zijn, maar er zijn nu eenmaal mensen die zich niet intresseren voor een ander zijn leed.
Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd voor je.....en vooral erover praten en je verdriet delen helpt je met je verwerkingsproces.

groetjes nootje.......
05.12.20050 likes
Pffff...Cyberlover, ik leef met je mee, mijn moeder is in 1999 overleden aan de gevolgen van borstkanker (en mijn vader in 2001) dus ik kan me een beetje inleven in het feit hoe je je voelt.....

Maar ik zou gewoon eerlijk zijn tegenover iedereen, als ze je vragen hoe het met je gaat...de mensen om je heen respecteren je, en zullen daar waar nodig is, je steunen!!! Dat weet ik zeker....

Heel erg veel sterkte ermee....

Jaco
05.12.20050 likes
heey Cyberlover

wil me helemaal toevoegen ....................wat ze hier boven zeggen, ik werk in de zorg en maak at vaak mee zulke dingen, kei hart allemaal, maar ik kan goed luisteren en ook op www.kletsen.com, dat zal je mee maken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

tot snel en een knuffel

wonderfull

Adverteer hier