03.06.20050 likes
mijn hond is dood die heeft mij door een zwaare tijd heen geholpen hoe kan ik er mee omgaan
Advertise here!! |
03.06.20050 likes mijn hond is dood die heeft mij door een zwaare tijd heen geholpen hoe kan ik er mee omgaan |
03.06.20050 likes Hey Ger, sorry, dat vind ik erg vervelend voor je om te horen zeg, ik leef met je mee!!!!!!!!!
Maar, dat is het enige zekere in het leven, dat elk levend wezen eens dood gaat. Ik bedoel, ik heb 3 poezen, en ben nu sinds 6 maanden vrijgezel (na 14 jaar) en ik moet er niet aan denken om die OOK nog eens te verliezen, maar dat zit er toch vroeg of laat aan te komen....het is een cliche, maar toch..... Maar toen mijn toenmalige vriendin bij me wegging heb ik ECHT enorm veel comfort gevonden in deze site, ben er vanaf de dag dat ze wegging elke dag opgeweest en de mensen hier hebben me er enorm bovenop geholpen, waar ik ze bij deze nog enorm voor wil bedanken!!!!! Ik zou zeggen, als ik jou was, kom zo veel mogelijk langs, wij helpen je er weer bovenop, Ger!!!!!!!! dat beloof ik je..... groetjes, Jaco |
03.06.20050 likes hoi ger
ten eerste wil ik zeggen dat het het altijd moelijk is om iemand te verliezen, of het nu een hond is of een mens, dat is altijd een gemis!!! maar denk aan de goeie herinneringen en foto,s je zit nu in een verwerking proses, en dat is altijd moelijk,kost tijd...............en mss over een tijdje een ander hondje mss.....hoe heet de hond?? ik wensje veel sterkte ger groetjes wonderfull |
04.06.20050 likes hey ger,
dit zijn de mindere kanten van het leven he, kan me goed voorstellen waar de doorheen gaat. mijn hond is 4 jaar geleden overreden en ik mis hem nog steeds, maar het doet geen pijn meer, het slijt ger... maar veel erover praten is de beste manier om het dragelijker te maken. ik heb toen wel meteen de mand en speeltjes weg gezet, om er niet elke minuut van de dag aan herrinnerd te worden, maar toch... sterkte ger, groetjes van duschi |
04.06.20050 likes ow ger ik leef heeel ergmet jemee hor egt
kussies en veel terkte snoezie |
Advertise here!! |
04.06.20050 likes hallo ger,geocondoleert met het verlies van je hond,weet het eralles van wat het is je mmatje te verliezen,het beste is om toch te kijken voor een andere hond. je hoeft die ene niet te vergeten,dat kan ook niet,ma je bent niet alleen.
heel veel sterkte toegewenst ,dikke knuffel Marie |
05.06.20050 likes hey ger
ik leef erg met je mee ik heb me hond voor een jaar geleden verloren aan een ziekte. wat een zware beslissing was voor mij. en het uitleggen aan de kids he. maar het slijt wel. en ze spullen weg doen zoals de mand en zijn riem b.v anders blijft je steeds moeilijk hebben maar ik wens je heel veel sterkte door deze moeilijk tijd heen te komen groetjes celine |
06.06.20050 likes hey ger.
ik vind het erg van je hond , hebben er zelf ook 1 en ik zou nie weten wat te doen als ze er niet meer is. heb in het verleden ook al 2 honden moeten afgeven, is niet plezant we leven met je mee. groetjes sasha en prosser |
07.06.20050 likes hey ger ,ja wij weten dat ook hoe het voelt om een leuk huisdier te verliezen ,maar je moet daar toch over wie weet komt er binnenkort een nieuw hondje voor jou ................... groetjes superster6436 |