Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten

m,n kleine jonge je bent zo ziek

Advertise here!!

Citeren01.03.20080 likes
nog maar net 6 weken oud en nog niet zo lang uit het ziekenhuis.en nu lig jij er al weer ze weten niet wat jij heb.iets met je buikje zijn ze al over uit rode vlekken heb jij over je hele huid.je wilt niet drinken.je kreeg te weinig vocht binnen.en nu lig jij met een slang een canteeter ze willen urine opvangen om te kijken of er wat mis is wat ze daarmee kunnen ontdeken.mama word gek van de onzekerheid.je bent ziek dat is zekker.jij laat nog maar weinig leven zin je ligt helemaal stil in het ziekenhuis bed.het doet mij pijn om jou zo te zien.helpen kan ik je niet.m,n lieve zoon word weer beter a.u.b want je missen kan en wil ik niet.ik heb zoveel verdriet.kom a.u.b snel weer thuis.want dan voel ik mij weer compleet.liefs mams
Citeren01.03.20080 likes
Lieve sissy

wens je heel veel sterkte toe en hoop dat je snel meer duidelijk heid heb

Dikke kusssss wilma
Citeren02.03.20080 likes
lieve sissy,

Wat naar om te lezen,en vooral die onzekerheid en machteloos toe moeten kijken.Ik wil je bij deze heel veel sterkte wensen en ook ik hoop dat er snel meer duidelijk komt wat je zoontje heeft.

Dikke kusss en knufff Bonneke,hou je haaks meis
Citeren04.03.20080 likes
m,n zoon heeft een virus is gebleken hij mag weer na huis omdat hij koorts vrij is maar komt er weer koorts bij moet hij weer opgenomen worden.bedankt voor jullie medeleven liefs sissy

Adverteer hier