|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ja mischien moet i kwel weggaan hier,
volgensmij vinden jullie mij tog amar aanstellen en aandachtrekken,e n volgens jullie luister ik nergens an en doe ik geen moeite aan meself te werken!
dat i kdat wel doe ag en mijn gevoelens heeft geen sin it te leggen!
en de i koo kniet want i kdenk niet dat jullie daar behoefte aan hebben!
maar mijn vraag:
vind je me echt vervelend en erger je aan mij of vind je me een aandachts trekken of aansteller?
zeg ut dan ff tegen mij!
zal ik jullie er verder niet meer mee lastig vallen!
kus kirsten |
Anonymous Undefined 65739 berichten nou ja kirsten nee tuurlijk niet, je valt niemand lastig
wie heb je dat gezegt, je maakt t jezelf moeilijk wijfie.
ieder kan zn verhaal kwijt op kletsen.com en als ze niet willen luisteren dan doen ze dat maar niet
En kirsten aandacht heeft iedereen nodig
|
Anonymous Undefined 65739 berichten HOI Kirst,
Wat haal je je in je bolletjuh ey ?
Jij bent wie je bent en hoe je doet...............
Ik dacht dat je hier wel geaccepteerd word dus laat die gedachten varen en blijf lekker op je ouwe vertrouwde sjetje.
Groetjes R@in |
nou kristen vind je een leuke meid om mee te chatten
zou jammer vinden als je weg zou gaan nergens voor nodig  groetjes rick Rick |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve lieve kirsten,
Meissie is er iemand die dat tegen jouw gezegd heeft???
En je weet heel goed dat er mensen zijn die er altijd voor je zijn en willen zijn en die je willen helpen daar waar het kan.
Er zijn mensen die je kan bellen als je het zwaar hebt en het even niet meer weet,er zijn mensen die je altijd mag en kan mailen.
Lieve kirsten blijf alsjeblieft hier op kletsen,ik vind het altijd erg leuk met je om te chatten,vaak hebben we lol soms hebben we serieuze gesprekken en dat heb je nodig meis,ik zou het ontzettend jammer vinden als je weg zou gaan.
Mail me anders even meis als je daar behoefte aan hebt.
Kusss en knufff Bonn  
|
|
vrouwtje_47 Undefined 921 berichten hey meisie,
tuurlijk val je ons er niet lastig mee ,iedereen moet af en toe zijn verhaal ff kwyt ,ik net zo goed hoor,maar je moet lekker blijven gekkie zou het echt niet leuk vinden als je weg bleef.
en ik ben en blijf een luisterend oor voor je  hey meis dikke kusssssssssss van mij |
Anonymous Undefined 65739 berichten Kirsten moet blijven  En mensen die rare dingen zeggen moeten dat maar op een andere site doen  Nie weg gaan hoor!    Dikke knuffel,
Zyxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve Kirsten
waarom zou je weg gaan waarom en waar heen dan ??
je verstoppen voor wie of wat?  Omdat je niet begrepen word ??  Om dat sommige je niet snappen of je niet begrijpen kunnen  jij en ik weten dat het niet makkelijk is om te begrijpen wat er in je koppie om gaat maar geloof me meisje weg gaan lost het ook niet  op er zijn mensen en dat weet jij ook best die zielsveel om je geven die mag je niet zomaar alleen laten en voor jou lost het niets op alleen dat je nog eenzamer word nee lieverd doe mij  en je zelf en vele met mij dat niet aan dat je je hier niet meer laat zien
dat moetje echt niet doen
kusssssss & Groetjes
Harry Drib bel Hans & Kippie
P.s wanneer gaan we zwemmen? |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ehm je bent nu toch niet weg he?.....
Mis you...
Zyx
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve Kirsten,
Komt het misschien dat je je zo alleen voelt omdat je ouders er nu niet zijn,als dat de reden is ik weet dat je ernaar uitkeek dat je een weekje alleen was maar trek dan aan de bel bij mij of iemand die je ook vertrouwd.
Kirsten ik hou van je als vriendin en geef enorm veel om je dat weet je,kuss en dikke knuffels BOnn  
|
|