Citeren22.02.20130 likes
dat is allemaal neppe gedoe, een mens kan lang niet zoveel hebben dan een trap tegen zich aan of wat.
Ga MMA kijken! veel beter dat is pas vechten.
Ga MMA kijken! veel beter dat is pas vechten.
Advertise here!! |
Citeren22.02.20130 likes dat is allemaal neppe gedoe, een mens kan lang niet zoveel hebben dan een trap tegen zich aan of wat.
Ga MMA kijken! veel beter dat is pas vechten. |
Citeren22.02.20130 likes wat maakt dat uit hij is al van kleins af aan gek op worstelen hij is nu 17 jaar en weet dat het nep is maar toch vind hij het mooi om te zien |
Citeren22.02.20130 likes Ja ok maar zijn genoeg mensen die denken dat echt is, wou het alleen zeggen en was niet naar je zoon gericht hoor Ajaxfan. |
Citeren23.02.20130 likes er is tegenwoordig zoveel nep, wtf maakt dat uit dat dit dat ook is? als er andere van genieten wat is het probleem dan? ik doe er weinig mensen kwaad mee. het is voor mij ook 1 van de weinige dingen waar ik regelmatig heenga.
wat mij trekt is gewoon de show, het verhaal, de sfeer. |
Citeren15.03.20130 likes ik heb zin in de grote show op 2 juli: scott steiner, carlito, chris masters, zema ion, johnny moss en meer aankondigingen volgen. :-)
ik ben er zeker weer bij!! als er mensen interesse hebben maak ik wel fotos en plaats ze hier. |