|
|
|
Timberland Undefined 2690 berichten Lieve Shirley,
Hier een woord van advies. Die Spaanse schonen zijn allemaal gemiddeld 1.75 m lang. Gezien jouw lichaamsbouw zou ik dan toch kiezen om een tatoo op schaal te nemen want Shirley helemaal ondergeverft lijkt me nou ook niet het ideale beeld  x Tim |
rinse Undefined 244 berichten een spaanse tattoo is toch op olijfolie basis?? |
pacco Undefined 538 berichten ja rinse, en een franse tattoo is op rode wijn basis! |
Anonymous Undefined 65739 berichten Pfff denk alsjeblieft goed na voordat je een plakplaatje laat zetten,als je oud en verrimpeld bent staat het plaatje er nog steeds op..... |
Timberland Undefined 2690 berichten het plaatje krimpt net als je lichaam
stel je laat adidas tatoewen ...
dat wordt aids ...  Tim |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ken wel iemand die heeft Anneke getatoeerd op zijn lichaam...relatie ging uit en nu staat er mANNEKE pis
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve tim
ik dacht eraan om alleen een hoofd te nemen dan op mn rug lijk je dat wat dat gaat makkelijk met mijn lengte  shirley xxx |
pacco Undefined 538 berichten waarom nemen jullie geen voorbeeld aan rinse? voor mijn verjaardag heb ik een zak met tattoo kauwgum gekregen en mezelf helemaal volgeplakt! na de douche van vanmorgen waren ze allemaal weer weg en morgen begin ik weer opnieuw
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ??n voorbeeld nemen aan Rinse........grapje hoop ik
|
pacco Undefined 538 berichten nee nat, rinse is wicked...cool |
|