|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hey hallo allemaal, ik wilde jullie even laten weten dat ik zonet terug ben van de tattooshop voor een afspraak. Dinsdag 12 juli om 13.00u is het zover, dan laat ik mijn allereerste tattoo zetten, spannend hoor!!!!!
Geen idee of het pijn doet, maar dat zie ik wel.....
Duimen jullie voor me, asjeblieft???
XXX Jaco |
Anonymous Undefined 65739 berichten Het wordt, by the way, een tribal tattoo op mijn rechter (voor de kijkers links hahahaaa) bovenarm.
XXX Jaco |
Anonymous Undefined 65739 berichten en is ie mooi geworden???
kiss kirsten!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten Nou jaco eindelijk dan............ach jaco wat is pijn, ik heb een hooge pijngrens en jij???.............is het de zelfde tribal die ik als had gezien???
heel veel sterkte de 12 jullie  wonderfull |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik zal zeker aan je denken jaco! het toeval wil dat ik om die tijd in de stoel van de smoelensmid lig,  hoop dat die erg mooi gaat worden........
xx muts |
|
markr Undefined 6 berichten hey jaco ik ga dan ook een tattoo laten zetten bij hem om 18.00 uur
ook een tribel maar dan iets groter denk ik
en nee het doet niet zo'n pijn
groetjes markr |
Anonymous Undefined 65739 berichten spannend jaco ik zal aan je denken op de 12de
groetjes shirley |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hey jaco  Komt goed....voel je niets van........slaat dood.
Ben benieuwd  Tot snel  Kus,
Nathalie |
superster6 Undefined 120 berichten Jawatte jaco pijn voor een man zeg heeeeee ,zou het niet weten ,maar veel succes de 12 juli ,en vergeet de foto van je schoonheid niet op het forum te zetten greetz van marina superster6 |
Anonymous Undefined 65739 berichten jaco ,,, ut is een kick man !!!! ben nouw alweer aant bedenkuh waar ik mijn volgende wil !!!!!! hahahahahhahahaha LAGGUH !! |
|