13.07.20050 likes
jacoootje
ik heb hem gezien op je profiel, wattun mooi dingetje geworden ...
veel plezier ermee he
groetjes timmie
ik heb hem gezien op je profiel, wattun mooi dingetje geworden ...
veel plezier ermee he
groetjes timmie
Advertise here!! |
13.07.20050 likes jacoootje
ik heb hem gezien op je profiel, wattun mooi dingetje geworden ... veel plezier ermee he groetjes timmie |
13.07.20050 likes heyyyyyy rinse
waarom zet jij geen foto van je tattoo in je profiel ![]() kus groetjes shirley |
13.07.20050 likes mogen we bedanken zeg, hij heeft al een blote billengezicht en wil zijn witte roomkadetten niet op internet zien haha |
13.07.20050 likes gefeliciteerd met je tattoo, jaco !
groetjes, dodo |
13.07.20050 likes jullie zullen het niet geloven, maar ik ging vanmorgen douchen en nu is de tatoo weg..... volgens mij ben ik opgelicht door die kauwgumfabrikant.... |
Advertise here!! |
13.07.20050 likes rinse, eenvoudig op te lossen volgende keer ...
ik verkoop o.a. staalborstels .. je zet een kauwgomtattoo op 1 van je witte roomkadetten ga daarna met ferme kracht op de staalborstel zitten je zult zien, dat plaatje gaat er nooit meer af goed he deze gratis tip gr. tim |
13.07.20050 likes Dank jullie wel allemaal voor de spontane reacties!!!!!!!
Ja, de pijn was eigenlijk wel zoals ik had verwacht. Op sommige plekken (onder de arm) was het minder draaglijk dan bv op de bovenarm. En hij zette dus eerst de buitenlijnen en dat was geen prettig gevoel, niet pijnlijk ofzo maar meer onplezant. En het inkleuren (volledig zwart) stelde niets voor. Maar al met al heb ik toch anderhalf uur in de stoel gezeten (ik dacht zelf een half uur tot 3 kwartier) Maar hij is zooooo gaaf geworden, ben er echt dolgelukkig mee, ik vind het zelf een beetje een tribal met Jugendstil invloeden, en die stijl vind ik zo mooi, maar er staat een foto van mijn tattoo in mijn profiel, dus iedereen kan hem aanschouwen. En waar ik gisteren bang voor was, is gebeurd.....ik zat daar in de stoel en dacht toen Chip mij aan het tattooeren was van..."Hmmmm, toch wel een kicke gevoel, zo'n naald in je huid" (net als toen met mijn 2 piercings) en toen had ik zoiets van "Het blijft niet bij deze ene...." Jaco XXX (pijn is fijn) |
14.07.20050 likes Zo... en die van mij staat nu ook in mijn profiel.... niet zo wicked als die van Jaco, maar desalniettemin vind ik dat best vet is
groetjes, rinse |
14.07.20050 likes alleen nooit meer onder de douche gaan h? rinse? wat zal je lekker ruiken volgende week!
gewoon doen wat ik ook ga doen, een echte nemen! pacco |
14.07.20050 likes leuk rinse ik ben benieuwd ![]() enne pacco jij ook al ? het is toch niet besmettelijk he? lieve groetjes shirley kus |