Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

mij beperking

Advertise here!!

Citeren05.10.20070 likes
wil vertellen watvoor beperking ik heb. ik loop en praat moeilijk. tot me 8ste kon ik helemaal niet praten en lopen. door veel oefenen en wilskracht kan ik nu gelukkig lopen en praten. eerst dachten ze dat ik zwaar verstandelijk was maar na 2 testen bleek alleen dat ik lichamelijk was.
wil je nog meer weten? aarzel niet en stel hem gewoon.

gr daniel
Citeren05.10.20070 likes
welkom bij kletsen.com
En waardeer het dat je zo open ben over jezelf
en petje af door de doorzettingsvermogen ,dat je bent wie je nu bent
tot snel op scroll luca
Citeren05.10.20070 likes
Lieve dmk,ik sluit me helemaal bij luca aan,welkom op kletsen ,ik heb je al een paar gezien op scroll en gesproken.Fijn weekend en dikke kusss en knufff Bonneke
Citeren06.10.20070 likes
welkom op klets dmk

vind het ook super dat je zo open bent over jezelf

zie je weer op schrol

dikke kusss peetje
Citeren06.10.20070 likes
dkm jij slecht praten je typt anders voor tien hahahahaha.

nee vind het mooi dat je verteld wat er met je aan de hand is zo kan je ook geen misverstanden krijgen.

maar ik moet eerlijk zeggen. ik heb nog niet gemerkt dat er iemand hier raar word aangekeken om wat ie is of hoe die is.

wees gewoon jezelf dan ben je het leukst

gr mram

Advertise here!!

Citeren07.10.20070 likes
Heej dmk (daniel )

Vind knap van je dat je je zo open gooit hier op kletsen.com en zo weten we ook meteen een beetje wie jij bent.
Wat we nu dus weten is dat jij iemand bent die niet weet van opgeven en iedereen wel even laat zien wat je wel kunt
Je zult hier merken dat je niet de enigste bent met een of andere beperking en dat iedereen hier gelijk behandeld word

Groetjes Tess xXx

Adverteer hier