Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

meisjesclub,meld je aan

Advertise here!!

Citeren04.05.20080 likes
Babs, ik mis je ook heel erg en dat meen ik ook maar ik zal je binnenkort vast wel weer spreken hier op kletsen en op scroll.
Ennuh die haartjes heb je die al weggehaald bij bear want anders kan hij echt niet mee morgen naar het zwembad hoor hahahahahahah dikke kussssssssssss en knufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffff speciaal voor jou Babs omdat ik je gewoon een topmeid vindt.
Bear en WIlma krijgen van mij ook een hele dikke kusss en knuffff omdat ik altijd heel veel lol met jullie heb,en Wilma ik hoop dat je genoten hebt deze week
Citeren04.05.20080 likes
haartjes weggebrand en gelukkig geen branwonden
ja komt wel goed babs wachten wel op jou hoor
joepie mag bear met bonn mee naar zwembad leert bear wel springen van de plank van bonn
bear maar ff snel zwem broek of zo hallenn anders staat bon met rood hoofd in het zwembad
kuss knuff voor babs bon en ja wilmaa die
Citeren04.05.20080 likes
hey bear was nog niet klaar foutje

kus knuff voor babs en bon en ja wilmaa die mist bear ook
kusss bear
Citeren05.05.20080 likes
Hahahahah bear,ik word niet zo snel rood hoor hahahahahahah maar ik hoop dat je geen tijd hebt gehad om een zwembroek te halen want dat wil ik weleens zien jij zonder zwembroek hahahaha als jij het doet doe ik het zonder bikini Als je dat tenminste aan zou kunnen en niet rood wordt
Citeren06.05.20080 likes
Kuss Bear Bonderkesbonbonnekes,en Wilma weer welkom hier fijne dag allemaal van Babs..heb weer internetkussssssssss

Advertise here!!

Citeren06.05.20080 likes
yessssssssss Babs dat gaan we even vieren okey,maar welkom terug meis kunnen we weer kliederen en lol maken hahahahahah dikke kussss en knuffff Bonnn
Citeren06.05.20080 likes
Babsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Citeren07.05.20080 likes
He bear,heb je zin om morgen weer mee te gaan met zwemmen???
Citeren08.05.20080 likes
Bear vandaag wilde je niet mee met zwemmen,maar morgen ?? Wil je dan wel weer gezellig mee???
In ieder geval wens ik jou,Babsie,WIlma en verder iedereen morgen een hele fijne dag toe,dikke kusss en knuff Bonn
Citeren09.05.20080 likes
zekker wel bonn heb tas alklaar met zwemspulletjes hoor
bon bear is bruin zie je het rood niet door hoor
ja wat is er aan zonder zwembroek bon ben zo ook op de wereldgekomen hoor
babsie leukedag morhen en wilmaa jammer dat je team heeft verloren maar kop op volgendekeer beter ook voor jou een leukedag
kus knuff bear

Adverteer hier