Forums  ›  Aangeboden / Gezocht  ›  Gezocht

masseur gezocht

Advertise here!!

Citeren03.01.20100 likes
vertel vertel jadai ?

word nu wel nieuwschierig

of is je broek beetje tegroot gekocht ?
Citeren03.01.20100 likes
Hihi, Ik was 15 kg afgevallen .WAS want er is inmiddels weer 5 kg bij. Maar het overkomt mij ook wel eens als ik op kantoor van de manager moet komen wegens vermeend "wangedrag".
Citeren03.01.20100 likes
oo das minder maar ehm die 15 kilo was dat omdat je het zelf wilde of moest je afvallen ??
anders maken we gewoon een verstelbare broek
Citeren04.01.20100 likes
in de aanbieding
Citeren04.01.20100 likes
Haha, nee het afvallen ging vanzelf. Ik was aangekomen toen ik ben gestopt met roken. Ik denk dat je na een tijdje gewoon weer op je oude gewicht komt.
Mooie bretels trouwens :-) Die kan ik wel gebruiken!

Advertise here!!

Citeren04.01.20100 likes
ow nou ik ben twee jaar geleden gestopt met roken ook heel wat aangekomen maar maar ik raak ze niet zomaar kwijt.
Citeren04.01.20100 likes
Nou, ik ben inmiddels alweer ruim 6 kg zwaarder geworden deze maand... Toch maar es wat meer op gaan letten. Al die extra's doen het em denk ik. En te weinig beweging, dat hangen op de bank is nie goed voor je gewicht.
Citeren04.01.20100 likes
misschien zumbadansen is dat niet iets dans je de knopen er zo uit asl je die heb
Citeren04.01.20100 likes
LOL, nee dat laat ik graag aan mijn dochter over! Die vindt het geweldig. Als ik last van knopen heb, ga ik naar 1 van m'n collega masseurs om ze eruit te laten masseren. En als ik heel goed bij kas zit naar een Wellness. Maar dat laatse komt nog ietwat te weinig voor ;-(
Citeren04.01.20100 likes
zal maar niet typen wat ik nu denk

Adverteer hier