Forums  ›  Aangeboden / Gezocht  ›  Gezocht

masseur gezocht

Advertise here!!

Citeren30.12.20090 likes
Tegen zo'n geweldig aanbod kan ik niet op. Ik ga maar weer.
Citeren30.12.20090 likes
wat loop jij nu uit te halen Dennis onder de prijs te werken en de vaklui niets laten verdienen
Citeren30.12.20090 likes
das nou jammer jadai , meneer wolf was zojuist met zijn vrouw in gesprek over een massage van jou
Citeren30.12.20090 likes
Ja heel jammer, vooral als je niet weet hoeveel het bij mij kost. En nog belangrijker... hoe goed ik ben. Trouwens, ik werk fulltime naast mijn massage praktijk. Voor het geld hoef ik het dus niet te doen. Masseren is iets wat ik graag doe en als ik iemand ermee kan helpen doe ik dat. We zijn tenslotte op de wereld om elkaar te helpen, niet waar? Jadai is mijn bedrijfsnaam voor als iemand een rekening wil. En als ik straks massagoloog ben, word ik zelfs vergoed door de zorgverzekering. Ook dan is een eigen bedrijf wel handig.
Citeren30.12.20090 likes
kletsen kan wel sponsers gebruiken Jadai als je dat zal willen zijn graag zelfs elke vergoeding zal welkom zijn

Advertise here!!

Citeren30.12.20090 likes
Achter aansluiten. Als je eens wist hoeveel mensen je vragen om een bijdrage, alleen omdat je zzp'er bent.
Citeren31.12.20090 likes
heeey visser
hoe veel vraag jij dan ???????????
Citeren02.01.20100 likes
Allemaal een gezond en ontspannen jaar toegewenst! Natuurlijk zonder vastzittende en stijve spieren en al helemaal geen knopen.
Citeren02.01.20100 likes
ha jadai jij ook de beste wensen , maar ehm als ik geen knopen heb zakt mijn broek af
Citeren03.01.20100 likes
Haha, mijn broek zakt wel eens af ondanks de knopen

Adverteer hier