|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Dankjewel, ja verwennen is mij op het lijf geschreven  Het wordt dus een afspraak met jullie beiden en een afspraak met koetjeboe. Zeg koetje, ik heb al even niets meer gehoord van je. Je laat je koppie toch niet hangen he door die 2?
|
Anonymous Undefined 65739 berichten de kop laten hangen door die 2................ zeg wel even op je woorden letten, je had ook mramm en bonn kunnen noemen ipv die 2.................. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Oh... sorry...mramm en bonn.
|
Anonymous Undefined 65739 berichten okey jadai  , het is je vergeven door mij in ieder geval, of mramm er ook zo over denkt, weet ik niet, daar zal mramm zelf maar op moeten reageren..... |
Anonymous Undefined 65739 berichten Als mramm mij niet vergeeft, zal ik haar eens flink tamponeren
|
|
hallo wat zijn dat woorden tamponeren punt 1 is dat maar een paar dagen per maand  en als je dat andere bedoeld ik heb al kleur genoeg van me eigen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten inderdaad wat een taalgebruik..........maar goed jadai wat gaan we nu doen, en wanneer en waar en met wie?..........
|
Anonymous Undefined 65739 berichten helaas voor jullie maar het mooie weer komt er aan dus deze koei mag weer vrij in de wei dartelen en heeft geen tijd meer .helaas pindakaas |
Anonymous Undefined 65739 berichten
  ..........  nou veel plezier dan koetjeboe |
nou lekker dan kan je weer niet buiten komen of je ruikt koetje boe pffff waarom kun je niet binnen blijven
|
|