Citeren01.04.20100 likes
Ja, ik vind het echt jammmer 
Altijd leuk om andere mensen te ontmoeten. Ik keek ernaar uit

Advertise here!! |
Citeren01.04.20100 likes Ja, ik vind het echt jammmer ![]() ![]() ![]() |
Citeren01.04.20100 likes ja hallo jadai, dat is lekker makkelijk zeg, als jij een relatie met iemand hebt, en iemand anders vraagt aan jou om ook een relatie met je te willen hebben, die weiger jij dus niet dan? Arme vriendin dan......... ![]() Weet je ik zal mrammm wel lekker in de watten leggen, ga jij met koetjeboe maar verder........ ![]() Topic gesloten wat mij betreft |
Citeren02.04.20100 likes nou topic gesloten ook niet maar vind wel dat jadai beetje gek doet ![]() en van jou wil ik atijd een massage bonneke je kan dat zo ontzettend lekker en ik kan het weten ![]() |
Citeren02.04.20100 likes Ik een beetje gek doen? Zal de spanning voor morgen wel zijn. Dan heb ik examen. Waarschijnlijk begrijp ik daarom ook niet de vergelijking tussen een relatie en een massage date ![]() ![]() Maar.. ik voel mij wel zeer vereerd dat ik jullie had kunnen verwennen, dat jullie mij toegelaten hebben tussen jullie beiden ![]() |
Citeren02.04.20100 likes had ?????? |
Advertise here!! |
Citeren02.04.20100 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.04.20100 likes jadai succes vandaag bij je exame ![]() |
Citeren04.04.20100 likes Dankjewel mramm. Ben net weer terug uit het altijd gezellige Hasselt (B). En nog geslaagd ook! ![]() |
Citeren04.04.20100 likes mooi zo dan kan je nog beter verwennen ![]() |
Citeren04.04.20100 likes jadai, van harte gefelciteerd met het halen van je examen, en wat mramm ook al zegt, dan kan je ons nog beter verwennen wellicht........... ![]() ![]() ![]() |