Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

mariska bedankt

Advertise here!!

Citeren22.12.20060 likes
mariska ron en ik zijn echt nog sprakeloos ,
(zekers Ron die hier nu ff met natte ogen zit en niet alleen van verdriet maar toch ook wel van blijdschap.
Dat brenda zo goed terecht is gekomen),

Echt het klikte zo goed tussen jouw ,Brenda en Presley( jouw zoon)
We hadden allebei gelijk iets van yessssss hier zit Brenda echt goed,een beter thuis had ze echt niet kunnen krygen echt lieverd, dankzei jouw gaan wy nu samen een te gekke toekomst krygen samen.

Echt wyffie we weten niet hoe we je moeten bedanken

dikke kusssssssssssssssss ron en peetje

wyffie we houden van je en na vanavond hebben wy er een super lieve vriendin bij
Citeren22.12.20060 likes
lieve ron en peetje...
( my sweet friends)...
ik weet da brenda jullie meissie lieverd en kindje was/ is en blijft....
maar jullie zullen en zijn altyd welkom...en als gezin zijn we egt happy harstikke blij met brenda...
thx voor jullie vertrouwen in ons....
kusssss en knuffel....
en ja gelukkig hebben we friends nodig...daar maken jij en ron deel van uit...

greetzzz dikke kusss en knuffel...

mariska pro presley ...
met lieve pootjes van...brenda en bobby...

en veel geluk samen....youre the best...
Citeren22.12.20060 likes
lieve petra en beste ron...
mn sjattie vertelde me derjuist via msn dat het toppie was wat betreft brenda....en dat doet me echt wel deugt...vond het erg jammer dat ik er niet kon bij wezen de moment jullie dr waren....
weet dat brenda goed zit bij maris...en beters kan ze id niet zitten...jullie zijn steeds en altijd welkom...
en fijn te weten dat er op deze manier een goeie vriendschap is onstaan...wat wil een mens nog meer ...
voor brenda zal met veel plezier en liefde van ons beiden gezorgt worden daar kan je van op aan...
weet dat wij jullie even veel te danken hebben...maris dr droom is in vervulling gegaan ...en ben ik tevens enorm blij om...

ik hoop jullie te mogen ontmoeten volgende maand op mn verjaardag....zullen we gezellie bij kletsen ...
vele groeten ...kus en hand
vanwege andy(PRO) mn zoeteke maris en de kids...
tevens een pootje en een natte lik vanwege bobby en Brenda..

jullie brenda maakt ons gezinnetje compleet...

Adverteer hier