Citeren10.07.20060 likes
Arm kind, zestien lentes zo pril,
ach wat lig je hier stil
langs de kant van de weg.
ach wat lig je hier stil
langs de kant van de weg.
Advertise here!! |
Citeren10.07.20060 likes Arm kind, zestien lentes zo pril,
ach wat lig je hier stil langs de kant van de weg. |
Citeren10.07.20060 likes Tja, leeftijdsverschil, hoe ouder je word, hoe kleiner het word.
10 jaar of meer is inmiddels voor mij toch heel gewoon. Het is dan ook niet zo zeer het leeftijds verschil, het is meer de leeftijd. 15 jaar is inderdaad makkelijk slachtoffer voor een oudere knul. Helaas gebeurt het nog erg veel, natuurlijk zijn er uitzonderingen op de regel, en dat is nu net wat iedereen van zichzelf vind, de uitzondering op de regel. Verstandig dat je ouders er bij hebt betrokken en je hebt verstandige ouders. |
Citeren11.07.20060 likes Leeftijd zit tussen je oren ..... |
Citeren11.07.20060 likes ik ben na mijn 20e de tel kwijtgeraakt ... weet niet meer hoe oud ik ben ... volgens onbetrouwbare bronnen ben ik al heel oud ![]() |
Citeren11.07.20060 likes Ik vind het anders als je zelf al in de 20 bent en je hebt iemand die 10 jaar ouder is
En waarom zou je je als jonge meid vast leggen Ga leven en geniet van je tienertijd Lekker genieten meis want die tijd is zo voorbij Lekker feesten en tutten met je vriendinen ![]() |
Advertise here!! |
Citeren11.07.20060 likes Yep Saffie has a point there!
geniet van het leven nu je nog jong bent, straks moet je de ganse dag rekening houden met je partner, nu nog niet ![]() |
Citeren11.07.20060 likes als je van je partner houd en er is wederzijds respect dan moet dat geen opgave zijn maar een kadootje, timmy |
Citeren11.07.20060 likes ik heb het verkeerd geschreven ... ik bedoelde, als je jong bent dan moet je juist van die "vrijheid" genieten, je studie afmaken enz enz
het ging uiteindelijk in deze topic over (heel) jong zijn en verkering hebben. als er wederzijds respect is, dan is het extra mooi ![]() |
Citeren11.07.20060 likes aha... de lucht is weer geklaard ![]() Vond t al vreemd dat het een zware opgave is om de hele dag rekening te houden met je partner.... ![]() |
Citeren11.07.20060 likes nee dat is het zeker niet, ik kan nu even niet meer uit ervaring spreken, maar 15 jaar huwelijk heeft me wel eea geleerd hoe het wel en niet moet ... ![]() |