Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

maakt leeftijd echt zoveel uit >???

1

Advertise here!!

Citeren09.07.20060 likes
wat doe je als jij 15 bent en je leert een jongen van 22 kennen
je bent stapelverliefd op elkaar, en je wilt niets anders dan bij elkaar zijn.

er is alleen een groot probleem. "HET LEEFTIJDSVERSCHIL"
je ouders zullen het nooit goed vinden als jij wat hebt met een jongen van 22 en meerdere mensen zijn ertegen.
zelf begin je ook te twijfelen of het leeftijdsverschil niet te groot is.
maar desondanks wil je niks anders als bij hem zijn
wat zou jij doen ?

xxx hopeloos geval
Citeren09.07.20060 likes
Dag Nia,

Je bent aan het invullen en daarmee bedoel ik dat je invult wat je ouders er van zullen vinden.
Dat er meerdere mensen op tegen zijn, dat begrijp ik niet. Zij kunnen er hooguit iets van vinden en daarmee houdt het recht van spreken op.
Wat is de reden dat je nu zelf begint te twijfelen aan het leeftijdsverschil?
Je bent nog jong en weet dat er heel veel leuke dingen te doen zijn naast je kanjer. Geniet van het leven. Stel je onafhankelijk op en wees heerlijk verliefd.
Wat ik zou doen? Ik zou mijn moeder vertellen dat ik verliefd ben op een jongen van 22. Dat ik stapelgek op hem ben en dat ik NIET morgen met hem wil trouwen en wel graag van zijn aanwezigheid wil genieten. Wat zou de reden zijn dat je ouders het er niet mee eens zullen zijn?
Citeren09.07.20060 likes
hoi nia!

ja ik ben het wel met je eens tjik, weetje nia als jij echt die jongen zo leuk vind, kunnen je ouders het wel gaan verbieden maar dat heeft geen zin , want dan zal je alsnog wel stiekem naar hem toe gaan, daarom denk ik dat je ouders het mischien idd niet leuk zullen vinden eerst omdat ie zoveel ouder is, maar mischien kan je hem gewoon eens mee naar huis toe nem,en om hem te laten voor stellen, mischien hebben je ouders dan wel een andere mening!

in ieder geval suc6 ermee

kuss kirsten!
Citeren09.07.20060 likes
gewoon ervoor gaan en al zeker niet vantevoren gaan gokken hoe je ouders reageren... die kunnen dit niet tegenhouden dus ik zou dit wel zeker bespreken.

en tja leeftijdsverschil hahaha.... ik zelf ben 27 en mijn nieuwe vriend is 43 dus tja ach..... boeiend!!!
zolang je je hart maar volgt en geniet van het leven vind ik.

succes ermee!
Citeren09.07.20060 likes
Mijn ervaring is dat de meeste jonge mannen en meisje van die leeftijd willen omdat ze makkelijk zijn...
En omdat ze geen meisje kunnen krijgen van hun eigen leeftijd
Hier me bedoel ik dat meisjes die jong zijn makkelijk naar hun pijpen dansen.
Die worden sneller verliefd en willen alles voor ze doen om maar een beetje liefde te krijgen
Wat vrijen betreft kunnen ze ze makkelijk in een bepaalde richting sturen.
Omdat een meisje van die leeftijd nog niet echt een mening heeft en vaak niet durft te zeggen dat ze iets niet wil
En omdat ze bang zijn dat hij het uitmaakt dan toch maar over hun grenzen gaan

Ik heb dit zelf aan de lijve onder vonden
Ik was 15 en had een jongen van 21
Hij wilde als ik langs kwam maar 1 ding
En als ik s avonds naar huis moest bracht hij me niet eens thuis
Ook al moest ik een half uur in het pikke donker fietsen
Ook als het 1 uur snachts was!!!
Uiteindelijk is het uitgegaan omdat hij een ander meisje had

Later toen ik 16 was had ik een vriendje van 19
Ik was hartstikke verliefd op hem en deed alles voor hem
Uiteindelijk kwam hij niet meer naar mijn huis en moest ik altijd naar hem toekomen
Hij vroeg ook dingen van mij die ik niet wilde op sexueelgebied
Ging toen ik de morningafterpil moest halen niet mee
Ik vond fotos in zijn bureaulade van een ander meisje
Toen ik vroeg wie ze was zei ie dat het niemand bijzonder was
Hij maakte het hierna na 3 weken uit
Ik hoorde van een vriend van hem dat ie was vreemd gegaan met 2 meisjes van 13, later bleek dat hij met dat meisje van de foto verloofd was!!!
Ik was kapot van verdriet...

Het wil natuurlijk niet zeggen dat dit bij jou het geval is
Misschien meent hij het goed met je
Maar als je twijfelt zou ik het is gaan onderzoeken wie jou vriend nu eigenlijk is
Vraag het is na bij mensen die hem kennen
Of kijk es in zijn bureau als hij even uit zijn kamer is.

X van Saffie

Advertise here!!

Citeren09.07.20060 likes
Let op dit vorige bericht was geen preek maar mijn ervaring
Citeren10.07.20060 likes
jah ik snap het saffie
het spijt me dat je dat allemaal mee hebt moeten maken
ik denk niet dat dit bij mij het geval is.
ik sta wat sexueel gebied best m'n mannetje, en als ik iets niet wil gaat het gewoon niet door. hij zegt zelf ook altijd : ik wil niet dat je het gevoel hebt dat je verplicht tot iets bent, want dat ben je dus helemaal niet.

maar ik zal me ogen ophouden

iedereen bedankt voor hun reactie trouwens. dankzij jullie heb ik de moed verzameld om het aan mijn ouders te vertellen. het was wel even slikken voor ze, maar ze accepteerde het uiteindelijk. ze hebben me inderdaad ook gewaarschuwd voor de soort dingen die jij meegemaakt heb saffie ! ik hoop dat alles goed blijft gaan

dus bedankt iedereen. het is niet te beseffen dat je al door 1 berichtje zo geraakt kan worden. laatstaan door 5.

iedereen het beste toegewenst!!! xxxnia
Citeren10.07.20060 likes
Citeren10.07.20060 likes
Citeren10.07.20060 likes

1

Adverteer hier