Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

luisteren is al voldoende

3

Advertise here!!

Citeren12.03.20090 likes
lieve broer,

Weet dat we enorm met jullie meeleven, het zijn spannende weken voor jou en je gezin, maar weet dat ik er voor jou en jullie ben. Ik weet dat je het zwaar hebt, en dat je het moeilijk vindt, je zit immers al 7 weken thuis en je hebt het wel gezien thuis, maar je mag en kan geen autorijden, je kan je niet concentreren en je valt ieder keer flauw, en het is nu eindelijk zover dat je eens serieus wordt genomen en het ging in een sneltrreinvaart, deze week en begin volgende week staan in het teken van ziekenhuizen en heel veel onderzoeken en ik hoop echt dat er nu toch eens duidelijkheid komt wat er met je is. We zijn bezorgt om je, en ook heel bang, maar het is goed dat je nu eens goed nagekeken wordt. Heel veel sterkte lieve broer, en dikke kuss en knuff van je kleine zusje Ik hou van je
Citeren13.03.20090 likes
ik wens jou en je broer en jullie gezinnen heel veel sterkte toe en ik denk aan je

kusssssssssss en knufffffffffffffffffff
Citeren13.03.20090 likes
nu ben je grote zus voor hem Bonneke met steun en goede raad weet dat je er voor veel wilt zijn maar ik ben er ook voor jou als je met problemen zit dikke kusssssssssss en knuffffffffffffffffffffff
Citeren13.03.20090 likes
lieve ajax en visser,

Dank jullie wel, het doet me goed dat er mensen zijn bij wie ik mijn verhaal, pijn en verdriet kwijt kan. Het is gewoon heel spannend allemaal, volgende week wordt hij voor 1 dag opgenomen in het ziekenhuis en dan moeten we afwachten wat eruit komt. Maar we zijn allemaal gewoon erg bang, bang voor wat het is.Mijn broer is de oudste van onze familie, en ben dus zijn kleine zusje, maar groot inderdaad omdat hij mij en andere familieleden heel hard nodig heeft. Ik ben van de week meerdere keren met hem meegeweest naar het ziekenhuis, en dat vindt hij heel fijn, maar ik vind het heel normaal dat we er voor hem en zijn gezin zijn. Zodra ik meer weet, laat ik het jullie weten, dankjewel voor jullie luisterende oor, dikke kusssssss en knuffffffffff
Citeren16.03.20090 likes
lieve broer,

Morgen wordt je opgenomen in het ziekenhuis en ga je 24 uur lang onderzoeken krijgen, het zal zwaar voor je worden, maar in gedachten zal je bij ons zijn. Onze dochter gaat op jullie kinderen passen, en je vriendin is bij jou in het ziekenhuis, en ik wil jullie heel erg veel stertke wensen, en dan maar wachten op de uitslag. Hou je haaks, en ik ben er voor jou en je gezin, dikke kuss en knuff en ik hou van je

Advertise here!!

Citeren22.03.20090 likes
Lieve broer,

We leven met jullie mee, en nu maar afwachten wat al die onderzoeken uitwijzen, het gaat nog steeds niet goed met je, iedere keer val je nog flauw, en ik hoop echt voor jou en je gezin dat er iets uitkomt waardoor je verder kan............we houden van je, je zusje
3

Adverteer hier