Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

luisteren is al voldoende

Advertise here!!

Citeren03.02.20090 likes
Ja bonneke die mensen zijn er ook en ik weet zeker dat je het gaat redden want je bent een sterke lieve vrouw en gelukkig zijn er ook mensen die het wel begrijpen

kussssssssssss en knuffffffffffffffff
Citeren03.02.20090 likes
ajax, weet ik meis, maar soms heb je even van die momenten dat je denkt laat allemaal maar, maar ik weet dat er ook lieve mensen zijn om me heen, en die mij wel begrijpen, dikke kussss en knuffff
Hoe gaat het met jou trouwens??? Sorry had je ook allang een keer willen mailen, maar heb momenteel weinig zin om te mailen en ben hier niet zoveel, wel heb ik via Rinus jou bedankt voor felicitaties en de groeten laten doen. Ik hoop dat je dat neit erg vindt. Ik dacht op dat moment, zo sla ik 2 vliegen in 1 klap hahahahaha
Citeren03.02.20090 likes
Dat heb ik ook Bonn, dan ben ik in een bui dat ik denk.. val dood allemaal .. terwijl ik het helemaal niet zo bedoel dan !

Dikke kussssssssssssssssssss en knufffffffffffff Dees
Citeren03.02.20090 likes
Ja bonneke die momenten ken ik ook en ja heb goed de griep gehad dus moet weer veel eten nu want ben afgevallen en ja Rinus heeft het me laten lezen en je weet ik vind het niet erg dikke kusssssssssssss en knufffffffffffffffffffff
Citeren03.02.20090 likes
ajax, thanks je weet wat me enorm bezighoudt al maanden lang, de ene keer gaat het goed met me en de andere keer niet en heb ik gewoon nergens zin in. Dikke kuss en knufffff

Desiree, jah dat jah je zegt dingen die dan verkeerd overkomen terwijl je ze niet zo bedoeld, maar ik ben altijd heel vrolijk en optimistisch, maar heb nu prive dingen aan me hoofd die me enorm bezig houden en ben ik gewoon extra prikkelbaar. Maar thanks voor je reactie, dikke kusss en knuffff

Advertise here!!

Citeren03.02.20090 likes
Ja weet ik Bonneke en ja je zit in mijn gedachte

kusssssssssssss en knufffffffffffffff
Citeren03.02.20090 likes
jij ook in de mijne, en je weet het je mag me altijd mailen lieve ajax, dikke kusss en knufff en ik wens je nog een fijne avond toe
Citeren03.02.20090 likes
van mij krijg je ook alle steun en als moet goede raad bonneke ik wil je op aangename manier zien dat je weet wie er voor je zijn al zie ik je graag lachen het leven is niet altijd makkelijk ik heb mooie tijden gekend maar ook mindere tijden je moet maar denken aan 7 jaren gelukkig en minder gelukkig zijn maar ik denk aan je dat je gelukkig bent kussssssss knuffffffffffffffffffffffffff en fijne avond
Citeren03.02.20090 likes
lieve visser, thanks doet me erg goed die lieve woorden van jullie en dat meen ik uit de grond van mijn hart. Ik ben zeker wel gelukkig, ik heb 3 schatten van kinderen, een schat van een man, een huis om in te wonen, een leuke baan en we hebben het goed. Alleen zijn er dingen die ik gelukkig niet ken, en je weet wat die zijn, en daar kan ik maar niet mee omgaan. Wel is het zo dat ik een positief ingesteld persoontje ben, die veel lol in het leven heeft.Op dit moment vind ik het gewoon zwaar om te moeten accepteren dat we in deze situatie zitten, maar we stellen alles in het werk dat we dat ook een plek geven.Ik heb immers nog 2 schatten van kinderen die mijn aandacht en liefde nodig hebben. Dus ik ga ervoor, maar ik merk gewoon dat er toch van "buitenstaanders"soms veel onbegrip is als ik gewoon een keer me niet zo tactisch uitdruk of sjaggie ben. Maar nogmaals jullie lieve woorden beuren me enorm op en daar wil ik jou en ajax enorm voor bedanken. Dikke kussssssssss en knuffffffffffffffffffff
Citeren10.03.20090 likes
ik wil de mensen bedanken met wie ik mag mailen en me terugmailen als ik er even doorheen ben. Ik ben ze daar toch wel dankbaar voor. Gelukkig vind ik ook erg veel afleiding op mijn werk, gewoon lekker buiten zijn en genieten van alles om me heen en van de sport. Dikke kuss en knufff

Adverteer hier