Citeren06.11.20060 likes

luca dr compie is kapot, jank, huil, drama
dus jullie moeten f zonder mij f rustig hihihihihihihihihih

dus ken f duren

Advertise here!! |
Citeren06.11.20060 likes ![]() luca dr compie is kapot, jank, huil, drama dus jullie moeten f zonder mij f rustig hihihihihihihihihih ![]() dus ken f duren ![]() ![]() |
Citeren06.11.20060 likes ohhhh arme luca.....
zakdoekje?? wel stil dan zonder jou ![]() hoop dat ie vlug gemaakt is kusss jeanette ![]() |
Citeren06.11.20060 likes Nondeju Luca, dat vind ik niet fijn voor je, maar gelukkig ben je gezegend met een hele lieve vriendin (roos dus xxx) die nog wel een verbinding met de buitenwereld heeft hihihihihi
Ik zie je snel weer Luca, kusssssssssssss en tot spoedig weder!!! Nakky XXXXXX |
Citeren06.11.20060 likes gauw weer komen he luca, we kunnen je niet missen ![]() ![]() |
Citeren06.11.20060 likes wat is er stuk dan ? ben een aagje ik weet |
Advertise here!! |
Citeren06.11.20060 likes heyyy kanjer !!!!!
wat sneu voor jou !!!! niet kunnen kletsen he ![]() maar troost je, dat van jou is te verhelpen, ik geraak gewoon niet op de klets en dat vind ik ook heeeeeeeeeeeeeeeel jammer hahahahha dikke kusssss mama xxxxxxxxxx |
Citeren06.11.20060 likes pfffffffffffffffffff ik heb luca nog zo vaak gezegd * geen bommetje op de pc* (geintje hihi)
Ik hoop dat ze er weer zo vlug mogenlijk op de pc kan . Ps ik had deze week ook de pc kapot ,maar had gelukkig nog een voeding liggen ,dus meteen kunnen repereren. kusssssssss luca |
Citeren07.11.20060 likes luca weet hoe het voelt zonder pc ![]() ![]() xxx peetje |
Citeren07.11.20060 likes luc dikke kussssssssmeisssssss hey petra mag ik ook dat pc mannetje ff lenen ![]() |
Citeren07.11.20060 likes heyyyy luca,
nogal pc-loos ![]() word wel weer tijd he, zonder kletsen en msn pffff poetsen geblazen dan he hihi, jammer je kan dit niet lezen ook had je anders best willen uitnodigen bij mij ![]() kussss en snel weer komen he feye |