|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten nou rinse als jij het nou maak en mij een bordje geeft  trouwens lang geleden dat ik je heb gezien zeg kusssssssssssssssssss en een hele dikke knuffel van mij lieve groetjes shirley xxx |
witte1976 Undefined 24 berichten lekkere recepten hoor jaco, kook jij met het chatuitje???
knuffel witte |
Anonymous Undefined 65739 berichten Dat is nog eens een goed idee
Jaco please please.
b.v.d. Cats |
Anonymous Undefined 65739 berichten zeker een goed idee witte
|
Anonymous Undefined 65739 berichten anoniem was ik dus
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ja ja, die modjes toch. kunnen zelfs anoniem inloggen hahahahaha
shir het was me vanavond weer een genoegen. Hoop dat ik niet te erg
ben geweest, maar de oude cats is back.
groetjes cats |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve cats
het was fantasties gisteravond bedankt
|
Anonymous Undefined 65739 berichten mosselen, lekker, hier mijn eigen receptje voor 2 persoontjes, voor U en Uw tederbeminde geliefde:
Benodigdheden:
2 kg mosselen
soepgroenten
een flinke scheut witte wijn of Belgisch bier
peper naar smaak
-Leg de mosselen met liefde in de pan. Aai ze desnoods nog even, en spreek ze een bemoedigend woordje toe...het is per slot van rekening hun laatste dag als zijnde mossel
-Doe een flinke scheut wijn of bier over de mosselen, let op!!!!!! het kan zijn dat de mosselen door de alcohol nu gaan zingen, en feest vieren, maar dat is maar van korte duur hihihihihi gna
-Strooi er, indien gewenst, peper over, en floep de soepgroenten erbij (spreek die ook een bemoedigend woordje toe, niet vergeten hoor!) en breng het geheel met gesloten deksel aan de kook.
-Schud tijdens het koken de mosselen even door (pas op, pan is heet, dus het sleutelwoord is hier "theedoek")
-Na 5-8 minuten zijn de mosselen gaar. Ze staan dan allemaal open. Dat zie je, want ze zeggen als het goed is allemaal AHHHHHHHH hahahaaaaa.
Serveren met stokbrood of frites
Saus maken van mayonaise en mosterd (50/50)
Tipje van Jaco...pak een mossel, haal het vlees eruit, en gebruik de schelp als zijnde klemmetje voor de volgende mossel. Zodoende krijg je geen vieze poelekes (handjes dus) |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja jaco
je bent ons hier welvanalvoor aan het schotelen,
wanneeer komt de tijd dat het echt optafelstaat |
Anonymous Undefined 65739 berichten jammie lekker mosselen. kan er niet genoeg van krijgen.
lekker jaco, wanneer kom je voor moekie en mij koken.
stel gratis de keuken ter beschikking.
catsie |
|