|
|
|
Leonie89 Undefined 1 berichten Hey,
Ik ben op zoek naar een lieve jongen van 17 of ouder die met mij wil msn-en of emailen. Het liefst omgeving Den Helder |
tammie27 Undefined 6 berichten okee ben wel geen jongen maar zoek ook iemand om mee te msnnen of gezellig temailen |
Raspberry Undefined 1 berichten Hoi Leonie,
ik ben Peter en ik ben 22 jaar jong, geboren op 6 april 1984  ik woon in amsterdam, en ik vroeg me af of jij mischien zin hebt om met mij te chatten of msn-en?? ik vond je berichtje lief, vandaar dat ik reageer, ik hoop snel wat van je te horen,
Bye Peter
mijn huidige email en msn is: xxxxxxxxxx@xxxxxxx.xxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten mensen vergeet niet dat je ook email kan uitwisselen via de mail van Kletsen.com  Hier zo open op het forum worden ze terrecht weggehaald omdat er ook rare types als ik komen  Groeten en succes, Zyx |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey leonie ik heb je berichtje ge lezen ik vind het ook idd
belangrijk genoeg contact te leggen met nieuwe vrienden
en zou dan ook je graag beter willen leren kennen via msn als je intresse hebt mail me dan effe mn chat naam is speedy
verder informatie kun je altijd nog krijgen ben een jongen 21 jaar uit limburg
groetjes speedy |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik heb msn maar woon wel in nijmegen |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi leonie ik ben ouder dan 17 en wil wel met je msn-en oke, ik hoor het wel groetjes roy |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik ben 24 en wil ook wel msnen hoor t wqel :D |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten hee leonie,
voeg mijn msn maar toe,
is gelijk aan mijn profielnaam hier. |
|