Citeren17.03.20110 likes
voor de liefste man van kletsen gaat mijn stem uit naar mauce
en voor de liefste vrouw gaat mijn stem uit naar dio
en voor de liefste vrouw gaat mijn stem uit naar dio
Advertise here!! |
Citeren17.03.20110 likes voor de liefste man van kletsen gaat mijn stem uit naar mauce
en voor de liefste vrouw gaat mijn stem uit naar dio |
Citeren17.03.20110 likes Liefste man tijger omdat hij heel erg lief was toen ik een liedje zocht voor school hij ging mij helpen.
Liefste vrouw Naatje-Nenya omdat ik heel veel bij haar kwijt heb gekunt en ze je goed kan helpen met computer problemen! |
Citeren17.03.20110 likes wolf heeft hier geen voorkeur dat zijn voor meerdere dames en mannen,maar ik mag maar een om een doen...dus hier geeft ik geen antwoord op!! ![]() |
Citeren17.03.20110 likes oeps op wie moet ik nu stemmen diox niet te braaf butje ook te braaf ik weet het niet dus wordt het te moeilijk de heren dan ik stem op mijzelf ![]() |
Citeren17.03.20110 likes jeetje das een lastige ![]() uuuh swing vin ik lief meidje hihi voor de mannen uuuh....hou je nog ff te goed ![]() |
Advertise here!! |
Citeren17.03.20110 likes hallo rock ;was je myn naam vergeten? ![]() |
Citeren17.03.20110 likes wahahaha ![]() |
Citeren17.03.20110 likes heb geen keus he? Leen... :D:D:D
Maar er zijn er een hoop best lief, ZOALS ROCKY!!!!...Iris, Buttje, wonder, etc etc :D:D:D |
Citeren17.03.20110 likes haha reus ![]() |
Citeren17.03.20110 likes naja bazin??????
nee hoor zo ver is t nog nie ![]() ![]() en tjsa de liefste man... das me eigen mannetje REUS ![]() en ja de liefste vrouw...pff das lastig....ok ik geef t toe ik ben egoist :D:D ik stem op mezelf :D:D kusssss |