Citeren08.09.20060 likes
gekke ruif

Advertise here!! |
Citeren08.09.20060 likes gekke ruif
![]() |
Citeren08.09.20060 likes gek orijfje
![]() |
Citeren08.09.20060 likes lief liefs
liefste liefde |
Citeren08.09.20060 likes ik hou van jou
van jou jou ![]() |
Citeren08.09.20060 likes ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren08.09.20060 likes Jij ligt overhoop me je gevoel
Dat begrijpen, is wat ik wel doe Maar je had ook gevoel voor mij En dat zet je nu zomaar ff op zij Dit doet mij zoveel pijn Omdat ik niet bij jou meer kan zijn We wisten het beide Het liefst stond ik aan je zijde Ook al was het zo kort Twas wel iets waar ik me volledig op had gestort Mijn liefde voor jouw raak ik echt niet zo snel kwijt Nee, dit is niet zomaar een gevoel van verliefdheid Het helpt niet om enige pijn te verzachten Maar ik ga wel op je wachten… Ondanks wat je eerder zei Wil ik je toch het liefste bij mij Ik hoop dat ik ooit deze kans krijg van jou. |
Citeren08.09.20060 likes De eenzaamheid ontvouwd zich als een koude wintercape om me heen,
waar ben je, mijn tedergeliefde? ik kan je nergens vinden, en ik ween. De nachten zijn koud, zonder liefde en kil, zonder jou is het zo verdomd stil... Een dag met jou zou ik willen doorbrengen, mijn geliefde zonder gezicht, weet niet wie je bent, of hoe je eruit ziet, maar wel dat ik voor je zwicht... En als je dan voor mij zou kiezen mijn lief, en ik voor jou, dan heb je mijn hartje, en blijf je altijd trouw. Weet dat ik immer van je zal houden, mijn engel, tot aan de dood ons scheidt, maar wie ben je, mijn lief, waar kan ik je vinden?....weet het even niet, ik ben het even kwijt.... (Jaco 08-09-06 21.22u) Jaco, een eenzaam engeltje |
Citeren08.09.20060 likes ![]() ![]() |
Citeren08.09.20060 likes Ik kan het niet omschrijven
ik kan het je niet zeggen Het ìs ook niet uit te leggen waarom ik bij je wil blijven Zijn het je ogen is het je gevoel Je levensdoel of al je mededogen Ver maar zò dichtbij ik mag je kennen Dat gevoel is even wennen waarom overkomt het mij Voor mij zò onbekend zoveel heb je te geven Je weet te lèven bijzonder als jìj bent Van mij XXX |
Citeren08.09.20060 likes Waarom kan het niet anders zijn
Waarom kunnen wij niet samen zijn Ik wil je nog zoveel geven Dingen die ik samen met jouw wil beleven Dit doet mij zoveel verdriet Je vergeten dat kan ik zomaar niet Mijn liefde voor jou is duidelijk niet voor een dag Wel voor het leven als dat ooit wezen mag Ik geloofde in vele dingen niet Zoals een perfecte vriend En liefde een op het eerste gezicht Dat is iets waar ik nog nooit voor ben gezwicht Mijn eerste blik op jou gericht Wat ik totaal uit mijn evenwicht Ik was ineens weer verlegen Aan die karakter hoefde ik me de laatste jaren nooit toe te geven Maar het was jij die toch voor mij alles had En al het negatieve vergat Jij hebt iets met mijn gevoel gedaan Waardoor ik je dus nu moeilijk kan laten gaan Ik had liever ook het normale gevoel Waardoor ik me dan anders hierdoor niet zo kut voel Normaal was ik degene die meer tijd nodig had Omdat me verleden ook nog aan me vrat Wat jij hebt is een ander nog nooit gelukt En brengt dit mij enorm van me stuk Tijd is wat je vraagt en wat ik je wil geven Later nog een kans is dan ook mijn streven Ik hoop dat jij dan ook aan mij zult denken Zodat wij samen het elkaar een toekomst kunnen schenken Ik hoop dat je je gevoel uit kunt vissen En mij niet uit je gevoel dan wel gedachten zult wissen |