Citeren05.09.20060 likes
Ik ga solo door het leven
maar de liefde waakt over mij.
Ik heb haar niet opgegeven
dus wanneer kom jij voorbij?
maar de liefde waakt over mij.
Ik heb haar niet opgegeven
dus wanneer kom jij voorbij?
Advertise here!! |
Citeren05.09.20060 likes Ik ga solo door het leven
maar de liefde waakt over mij. Ik heb haar niet opgegeven dus wanneer kom jij voorbij? |
Citeren05.09.20060 likes geen gedicht maar een slogan op een poster die ik vroeger had, en treffend en mooi vond en vind.
STEL JE VOOR ER KOMT OORLOG..... EN NIEMAND GAAT ERNAAR TOE!!! kusss feye |
Citeren05.09.20060 likes en nu de uitleg feye, of stond die aan de achterkant van de poster..... ![]() ![]() |
Citeren06.09.20060 likes Vals, maar wel grappig espasa ![]() feye ik vat hem, ook al is het een poster van voor WO 2 ![]() |
Citeren06.09.20060 likes ja was de achterkant , kun je hier niet omdraaien ;) |
Advertise here!! |
Citeren06.09.20060 likes Dagen zijn lang, nachten zijn koud en kil
Telkens als je weggaat is het hier leeg en stil Maar dan krijg ik telefoon of een sms En zeg ik je hoeveel ik je mis De dagen worden minder lang De nachten minder koud en kil Plots ben je er weer waar ik je hebben wil Namelijk in mijn armen Om mijn hart te verwarmen De grijze lucht wordt blauw Alsof er geschreven staat 'ik hou van jou' Met hart en ziel heb ik je lief Mijn lieve, tedere hartendief tres mil besos timmy ![]() |
Citeren08.09.20060 likes ach als ik soms de zee zie en het strand
duinen blonde koppen in de wind als ik mn leven weer eens doelloos vind en niets meer dan dwalen door het land ach als ik soms een vogel hoor en t ruisen aan de waterkant van een rivier zich slingerend als een zilver lint als ik weer zo zou willen zijn als een kind dat spelend waterdruppels opjaagd met zn hand dan is t alsof ik jou zie lopen door het landschap bloemen in je haar achwaren we maar eenmaal bij elkaar t moment zou ik met alles willen kopen met bloemen, tranen, vogels-zeg het maar... |
Citeren08.09.20060 likes mmmmm wat lief en erg mooi, dank je wel!
beso, tim ![]() |
Citeren08.09.20060 likes voor jou schat ![]() |
Citeren08.09.20060 likes je bent de liefste liefste!
![]() beter nog dan nr 1 |