Forums  ›  Gedichten  ›  Liefdesgedichten

liefde op de chat

1

Advertise here!!

Citeren30.09.20080 likes
Via de chat heb ik je leren kennen, En al snel begon ik aan je te
wennen. Jij zat daar, en ik zat hier, 'T werd al gauw een belevenis vol vreugde met vertier.
Het lot heeft ons kennelijk samengebracht, En nu denk ik aan jou elke dag en elke nacht, Nee, ik heb geen spijt van mijn reactie op jouw bericht. Daarom speciaal voor jou dit kleine gedicht .

Jij begrijpt wat er met 'echte liefde' word bedoeld. Ik heb me nog
nooit met iemand zo 1 gevoeld. Het is een beetje vreemd, gevoelens
via deze manier, Maar onze chats geven me gewoon heel erg veel
plezier.
Het lijkt erop dat mijn gebeden voor geluk misschien wel uit gaan komen, Maar tot die tijd ,zal ik er alleen nog maar van kunnen blijven dromen.

Wil je een leven met veel liefde zonder verdriet of pijn! Laat dit dan een mooi begin van nog geen einde zijn.Wie had dat ooit gedacht, dat ik met iemand zou chatten tot midden in de nacht ? Maar toch ben ik hierdoor veroverd, kennelijk heb je me toch betoverd.

Wij hebben slechts elkaars letters gezien, en je foto, ja die was ook mooi om te zien. Desondanks ontwikkelt zich een bepaald gevoel van binnen, maar ik kan deze emotie niet omschrijven in mooie zinnen. Het is een bepaald gevoel, ach je begrijpt wel wat ik bedoel.
En wie weet wat het ooit zal brengen, misschien niets, maar misschien zal het ons vermengen.
Citeren30.09.20080 likes
lieve dodo,

wat mooi geschreven zeg,en ga ervoor,dikke kusss en knufff
Citeren01.10.20080 likes
dodo ik heb maar 1 vraag wie wie wie is hettttttt
Citeren01.10.20080 likes
euhhhh........boerharms soms?
Citeren01.10.20080 likes
ik gok op Vonnie

Advertise here!!

Citeren01.10.20080 likes
ik gok op spook
Citeren01.10.20080 likes
mis gegokt
Citeren01.10.20080 likes
mag niet gokken van me vrouw
Citeren01.10.20080 likes
nee babs je hebt ut echt mis,
doe nog es en gooi en raai wie het is.
een ding is zeker ik wacht op een nieuw begin,
maar dodo ken ik niet en hij mij evenmin.
ik ben blij dat het geluk is gevonden,
ik ben ut even kwijt en dat is best zonden.
Citeren02.10.20080 likes
whahaha ajax waarom ik nou :P maar het gedicht is prachtig dodo en idd ga ervoor heb ik ook gedaan

1

Adverteer hier