|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik haat mijn leven!!!!
waarom krijg voel ik alleen nog maar pijn. elke dag meer en meer..
ik weet niet hoe lang ik het nog vol hou...  bar |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve bar
LUISTER NAAR MIJ hahahaah (grapje) je weet wat ik je heb gezegd je ben bij mij welkom zorg dat je zelf tot rust kom en kan nadenken
kusssssssss shirley |
Anonymous Undefined 65739 berichten eey lieve bar!! je moet je leven niet haten owkal sit nu alles tegen er komt un tijd en dan voel je je weer goed,geloof me maar!! maar heel veel sterkte met alles knuffe en kuss kirsten! |
heykes Bar,
je leven moet je niet haten, haat is negatief en brengt alleen maar leed.
De tijd is gekomen dat je moet beslissen voor jezelf, dat je voor jezelf moet opkomen. Die beslissing die je neemt, welke dan ook zal je pijn doen. Neem even de tijd voor jezelf, kijk naar je leven dat je nu hebt en stel je de vraag : Wil ik zo verder gaan ? Laat je hierdoor door niemand beiinvloeden. Dit antwoord kan alleen uit je binnenste komen. Dit antwoord zal je beslissing bepalen.
Het moeilijkste is de beslissing nemen. Daarna kan het alleen beter gaan.
Groetjes Iceke |
Anonymous Undefined 65739 berichten Nou iceke, je haalt me de woorden uit mijn mond. Hier kan ik niets aan toevoegen. Alleen maar bij aansluiten.
cats |
|
Waters Undefined 587 berichten Als je kiespijn hebt, dan ga je toch ook naar de tandarts om de kies te trekken? |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hey Bar
Ja het leven valdt soms niet mee, maar probeer alles is op een rijtje te zetten, en streep weg wat je echt niet wil en wat je wel zo graag zou willen diep in je hartje, en probeer die stap te zetten, als het nu niet gebeurt komt het toch wel echt!!!!!!!!!!!!
of ga tijdelijk even rust zoeken ga ff weg naar een vriendin of zo helpt echt en luister naar je lichaam en voel.
wonderfull |
Anonymous Undefined 65739 berichten mooi gezegt wonder
naar je gevoel en lichaam luister
marie |
|