Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

leven omgekeerd

Advertise here!!

Citeren13.11.20060 likes
1. Eerst ga je dood!
Ach, dan heb je dat alvast achter de rug.

2. Dan breng je een aantal jaren door in het bejaardentehuis.
Beetje Bingo en kaarten. Je gaat steeds beter zien en horen,
en krijgt je mooie bos haren weer terug!
Zelfs je partner gaat er weer een beetje fatsoenlijk uitzien,
wat weer gevolgen heeft m.b.t. andere (sexuele) gevoelens, waarvan je niet wist, dat ze er waren.....
Er wordt goed voor je gezorgd, totdat je er op je 65 jaar wordt uitgegooid, omdat je te jong bent.

3.Vervolgens krijg je van je baas een gouden horloge plus bonus en begin je te werken.
Je begint rustig aan met veel vrije dagen en naarmate dat je er langer werkt, wordt je alleen
maar minder gestrest.
Je sexuele gevoelens gaan nog meer opspelen, nu het lichaam van je levenspartner steeds
goddelijkere vormen begint aan te nemen.

4. Na een jaartje of 40 te hebben gewerkt, ben je jong genoeg om je pensioen te gaan vieren.
Aan school hoef je nog niet te denken.
Je gaat elk weekend feesten, probeert alcohol en drugs uit, want over 25 jaar is het toch afgelopen!
Je neemt lekkere vakanties naar Spanje en gaat iedere winter (apres) skieen, want je hebt 40 jaar een goede baan gehad, en dus geld zat!!!

5. Nu ben je klaar om je studententijd in te gaan.
Je gaat je verder bekend maken met de alcoholische drankjes en XTC-tjes.
Leren en huiswerk maken? Joh, das niet nodig. Je hoeft straks toch niet meer te gaan werken!

6. Op je twaalfde ga je naar de basisschool.
Je hebt geen enkele verantwoordelijkheid en je kan zoveel spelen als je wilt!

7. Dan wordt je Baby, en kruip je lekker een vrouw in.
Je brengt je laatste negen maanden heerlijk zwevend door.

8. Je eindigd als een Spetterend Orgasme !!!!!!!!!
Citeren13.11.20060 likes
Wauw, Mram zo had ik het leven nog niet bekeken hahahahahaha lijkt mij wel wat hoor

Roos doet het al, die gaat vanaf volgend jaar aftellen, die wordt volgend jaar 39 hahahahahaha

XXX Jaco
Citeren13.11.20060 likes
zou echt niet terug willen he ,wetende wat ik nu weet

xxx peetje
Citeren13.11.20060 likes
hahaha is wel leuk sow te kijken! dan ben ik eigelijk al best weer oud en heb ik dus al gewerkt het bejaarde theuis ken ik ook al en ik weet wat dood sijn is, mag ik weer bijna met me poppen gaan spelen!!! jippie!!!

kuss kirsten!
Citeren14.11.20060 likes
Doodgaan is slapen zonder wakker te worden Kirsten Dus voor de echte uitslapers onder ons moet het een feest zijn. Misschien dat ze dat met de hemel bedoelen. Ik vind (uit)slapen zonde van mijn tijd, dus wordt sterven voor mij een hel. Misschien kijk ik wel even weg en merk ik niet wanneer mijn tijd komt. Wel weet ik dat de stofjes waaruit ik besta voor eeuwig blijven bestaan, ook als de mensheid zich allang heeft uitgeroeid en de wereld is bevolkt met kakkerlakken en op het strand kuilen gravende duitsers (niet wetende dat het strandhuisje toch echt heel erg dicht is, mocht ze er uberhaubt nog staan of zelf maar voor het ondergaan van de mens zijn neergezet uit de winterstalling Ja heren (en dames! heel belangrijk) het leven is heerlijk, en heerlijk genoeg leef ik. (mag ik hopen, en anders ben ik wel heel bijzonder dood, miss dat ik daarom bijna niet slaap ik doet het al op een andere manier. Waters ik ben benieuwd of je hier wat mee kan, buhnebeest. Zometeen maar scheren en me voorbereiden voor 2 sollicitaties. tot dan maar aan mn huiswerk. Ik wens jullie allen een prettige voortzetting van jullie (en dus mijne haha) nachtrust. Ave, mori turi te salutant, voor de vwo ers onder ons (miss verkeerd gespeld, maar kom dan ook van de mavo). Zyx (gna)

Adverteer hier