Citeren19.04.20070 likes
xena wil een partytje houden met speurtoch. daar horen spelletjes bij wie weet er nog een leuk makkelijke en orgineel spelletje voor ongeveer 8 jaar
Advertise here!! |
Citeren19.04.20070 likes xena wil een partytje houden met speurtoch. daar horen spelletjes bij wie weet er nog een leuk makkelijke en orgineel spelletje voor ongeveer 8 jaar |
Citeren20.04.20070 likes Hoi Mram,
Hier is het zoeken naar een "schat" altijd een succes! Leuke cadeautjes zijn er voor weinig geld altijd wel te vinden, bij een Action, Zeeman of Wibra, schatkistjes erbij (snoepjes) en ze hebben plezier voor 10 ![]() xxx Suus |
Citeren20.04.20070 likes hoi mram,
orgineel niet maar spelletjes zoals, zaklopen, blik-gooien, proef-spelletje enz waren hier altijd een succes en idd leuke grabbel cadeautjes ook succes snoep/drop boom ook leuk gesminkt als piraat en dan op zoek naar de schatkist ooit al is gedaan, veel werk vooraf maar simpel te doen veel succes en plezier ![]() kusss feye |
Citeren22.04.20070 likes ohhhhhhh goed idee vier ik mayra haar partytje als jij hier bent kan je gelijk helpen kan ik lekker met de rest de kroeg in ![]() |
Advertise here!! |
Citeren22.04.20070 likes ze hebben nog geen eigen id hoor de kroeg mogen ze nog niet in. hhahahahah valt me mee dat ze jouw gister toe lieten zonder naar je pas te vragen ![]() |
Citeren22.04.20070 likes ohhhhhhhhh dus jij bent geen 18 jarige lange blonde slanke lenige vrouw ??????????? ![]() |