Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

lesbisch....

1

Advertise here!!

Citeren28.05.20060 likes
twijfel twijfel
zal ik het zeggen ?
maar wat nou als ik het niet uit kan leggen ?
als ze vragen stellen hoe het is ?
of zeggen dat ik me vast vergis.

en als ze dan zeggen.
maar hoe is het dan met een meisje ?
of je stelt je gewoon aan..!
het is gewoon een fase, waar tieners toch doorheengaan ?

nee nee dit is echt, ik heb het eindelijk gezegd.
het is geen fase het is hoe ik ben. nu weet ik dat ik mezelf wel ken. ik val op meisjes. zo ben ik altijd al zo is mijn leven, het is geen modegril,dit is niet voor heel even.

ik hou van meisjes, ik ben nu zeker van mezelf.
negatieve reacties die mischien komen gaan zal ik gewoon laten gaan.
en zal proberen om stevig in me schoenen te gaan staan.
want iedereen is gelijk en iedereen heeft recht.
ik ben lesbisch, en heb het hier alvast gezegd.

liefs, kirsten!
Citeren28.05.20060 likes
So what Kirsten!!
Je blijft wie je bent hoor!!

Respect,Tib xxx
Citeren29.05.20060 likes
Hoi Kirsten,
Je blijft toch de Kirsten die we kennen. Toch?
Ik gun je dan ook een hele lieve vriendin.
groet cats
Citeren29.05.20060 likes
thanks en ja tuurlijk blijf ik de kirsten die je kent cats!!!
er veranderd niks aan mij hoor!
vind het zo alleen maar makkelijker en zo komen dingen ook op ze plaats voor mij...

kusss kirsten!
Citeren29.05.20060 likes
Kirsten, ik vind het heel erg dapper van je dat je dit aan ons toevertrouwt

En nee, voor mij verander je absoluut niet, je bent en blijft Kirsten, en och, die negatieve reacties???....Sommige mensen leven nog in de middeleeuwen, en beseffen niet dat we inmiddels in 2006 leven!!! Laat die maar lekker in hun eigen kortzichtige bestaan rondwaren, en denk eerst aan jezelf, en aan je eigen geluk....

Jaco XXX

Advertise here!!

Citeren30.05.20060 likes
beste kirsten ,

wie je bent word niet bepaald door je geaardheid ,
jij moet je weg zoeken in het leven ,
en als diet betekeny dat je gelukkig kunt worden met een vrouw ipv een man , so wath
het is jouw leven en wat je ermee doet is alleen jouw zaak , en van niemand anders .

vell geluk in alles wat je doet

Elvis xxx
Citeren30.05.20060 likes
Kirsten je blijft echt gewoon kirsten.
En het is niet altijd makkelijk wat anderen zeggen en dat doet zeer als ze gemene dingen zeggen. Maar weet dat de tijd die komt nu je het hardop gezegd heb beter is voor je, en geen geheim meer heb.
En wat anderen daarmee willen doen is aan hun en niet aan jouw.
Je bent heel sterk dat je het gezegt heb, dus voor mij ben eb=n blijf je een grote KANJER. een knuf en kus

luca
Citeren30.05.20060 likes
dankje wel allemaal
doet me goed dit te lezen,
weetje ik heb het alleen nog maar hier gezecht he, en aan een vriendin van mij nu, maar heb ik nog niks van gehoort haha!( was nameluk in meel)
maar weetje ben echt heel blij dat in ieder geval jullie het al weten, voel me hier prettig bij en voel me echt heel opgelucht en blij nu meer het weten!
ik weet nog niet wanneer ik het me ouders ga zeggen ( trouwens die zouden het hier al kunnen zien las ze willen....) of andere vrienden, amar ga er niet te lang mee wachten... wil gewoon helemaal mezelf kunnen zijn, en niet steeds weer die vragen beantwoorden, van heb je nu al een vriendje? en ben je verlieft op een jongen? en wat vind je van hem?.... dat begint echt iritant te worden hahaha!

en ach als iemand het niet accepteerd, wat heb je dan aan die gene?!

kussss kirsten!
Citeren30.05.20060 likes
Helemaal niets, Kirsten, helemaal niets...

Jaco XXX
Citeren30.05.20060 likes
dacht ik ook....

hopelijk reageer tiedereen dan maar goed he hahaha, hoef ik niemand kwijt te raken!!

ga langzaamaan mischien maar eens beginnen meer vrienden het te vertellen en dan me ouders nog...

heb namelijk geen zin het langer voor me te houden, wil het het liefst gewoon uitschreeuwen!!!

kuss kirsten!

1

Adverteer hier