Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

lekkr onzin typen

1

Advertise here!!

Citeren12.06.20060 likes
jah goh wat ga ik nu eens doen...
had sin wat op het forum te plaatsen maar geen idee wat..
is al sow weinig bijgeschreven, ohnee getypt, met dit super warme weer!!!

noujah ik dagt wat kan ik er dan neerzettn, ik bedoel moet wat te doen hebben voordat ik naar school vertrek he! noujah in de chat i er nog niemand, jammer had graag ff gebabelt! maar goed het forum blijft leuk togh?! ik vind van wel!

noujah nu kan ik gaan vertellen dat ik zo verbrand ben dat me oog niet meer normaal open kan, maarja dat is nou niet bepaalt interesant als je bedenkt dat zowat heel nederland wel verbrand is, en das nogal logisch met dit weer he!

nouja ik kan wat gaan vertellen dat ik maar 1 uurtje naar school hoef vandaag en de rest van de week ook simiddags vrij ben, maarja ook niet egt boeiend voor jullie ofsow he!

dan kan ik jullie alemaal hoi gaan zeggen, maarjah aangesien ik net alleen mram ook in het forum sag wordt dat ook maar klein schalig dan he!

noujah ik kan gaan verttellen hoe ik van het voetbal genoten heb, hoewel ik geen minuut heb gesien, maarja iedereen weet tog al dat nederland met 1-0 heb gewonnen...

ik kan zeggen hoe mooi die blauwe lucht hier is, maarja ook dat zal wel overal zo zijn...
en geen woklken om me erin te fantaseren wat ik zie duz jah..

ag weetje ik heb weer een paar minuten van me tijd gevult en als jullie zo gek zijn dit te lezen heb ik waarschijlijk niet jullie tijd gevult maar verspilt...maarjah das dan niet mijn probleem he!

dikke kusss en fijne dag alemaal!!!

kussiiee kirsten
Citeren12.06.20060 likes
Tja, lieve Kirsten....
Het is natuurlijk heel erg brazer als de drunkers niet ff kunnen klozen.
En ik had er nog wel op gehoopt met dit mooie weer. Gewoon ff heerlijk druzzen met een gloopje erbij, maar ja, als jij het ook niet wilt, had me wel even leuk geleken toch ?
Affijn in het waterbed mag je ook al niet gronken, maar affijn, hebben we het nu niet over toch ? als je maar lekker trubert toch met z'n tweeën hoor je mij niet.

Lieve Kirsten,
Ik hoop dat ik hierbij een waardevolle bijdrage geleverd heb, als je nog wat wilt truberen, hoor ik je wel, oké ??

Liefs en dikke kus
Marco
Citeren12.06.20060 likes
uhm maarco... zeer interesante bijdraage hoor maar ik snap er niks van wat jij schrijft whahaha al die maffe woorden:brazen, klozen, druzzen, gloopje, trubert, truberen...

als je me daar nu eens de betekenis van zou geven... hahaha!

kussie kirsten!
Citeren12.06.20060 likes
?????????????????????????????????????????????????? ???????????
onzin onzin onzin onzin onzin onzin onzin onzin onzin onzin onzin
dit is een onzin zin en omdat het onzin is deze zin lijkt het me helemaal onzinnig om deze zin te verzinnen (en te lezen)
onzin onzin onzin onzin onzin onzin onzin onzin onzin onzin onzin
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citeren12.06.20060 likes
gewoon rustig blijven doorademen Saffie....

Advertise here!!

Citeren12.06.20060 likes
whahaha gaat goed hier loly!

kuss kirsten!
Citeren12.06.20060 likes
oooooooooooooow sjonnie zing een liedjuh vor mijn alleeeen
Citeren12.06.20060 likes
onzin

Dit gaat nergens over

Een onzin gedicht

Zeg ik met een

Lach op mijn gezicht

Ik begrijp dan ook niet

Dat je toch nog leest

Het is zo al mooi

Genoeg geweest

Het enige wat je ziet

Zijn letters in rijm

Oh, je leest nog steeds

Nou, dat is fijn

Zinnen die zinloos zijn

Wie leest dat nog

Nou ja, een persoon

Doet het toch

Bedankt voor het lezen

Het was niet nodig

Reageer maar niet

Dat is overbodig

Het gaat echt

Helemaal nergens om

Dus als je dit leest

Vraag ik me af waarom

kussie kirsten
Citeren12.06.20060 likes
tja wat zal ikdan eens zeggen . ben daar niet zo goed in in al die onzin.

vind het ook erg onzinnig al die onzin
onzin tja wat is dat eigenlijk voor woord

on =aan
zin =is iets leuk vinden
aan iets leuk vinden tja dat is pas echt een onzin zin.

on kan ook niet zijn
dan word het niet ites leuk vinden.

maar of dat nu goed is ????

een hoop onzin is best leuk op te lezen of te doen.

nee nou naar het strand gaan om naar de zonsondergang te kijken. eigenlijk som want de zon gaat overal onder

of het feit dat je je doucht met dit weer , ook onzin
tegen die tijd dat je klaar bent met het water tussen je tenen vandaan te halen staat er al weer nieuw zweet op je rug

of kleding wassen is ook onzin word toch weer vies

maar goed zo als ik al zei ben niet zo goed in onzin uitkramen dus laat ik deze topic maar aan me voorbij gaan
Citeren12.06.20060 likes
als je het zo bekijkt is egt alles onsin wat je doet en dan kan ik wel een heel verhaal op gaan hangen maar doe het in het kort:
waarvoor komen we tot leven als we tog weer dood gaan?

groote onzin duz...

kuss kirsten!

1

Adverteer hier