|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten sow heeii ben ff liedjes aan het downloden kom ik tog een gaaf nummer tegen!!!!
X Japan - Art of life (van Helloween,Metallica,Dreamtheater,Yngwie)
duurt alleen wel 34 minuten hahaha, goh ik denk dat na de 90 nummers die al op me mp3 stonden hij nu tog wel bijna vol moet sitten hihihih!
maar is egt tof nummer!
moest ut ff seggen hoor ahahahha!  altijd leuk nutelose dingen plaatsen!
kussie kirsten! die nog maar 13 minuten van het nummer te gaan heeft hahahaha!
. |
Anonymous Undefined 65739 berichten goh hij is afgelopen!
egt geweldig nummer woehoe!!!
ff wat info erbij:
john petrucie ( dream theather)
ynwgie malsteen ( solo gitaarist)
joey satriani ( solo gitaarist)
en steve vay(solo gitaarist)
en die laatste 3 zijn samen G3 en dat waren jaren lang de 3 beste gitaaristen en sinds 1 jaar zit john patrucie erbij
ja dan moet het nummer owk wel super goed sijn he  kuss kirsten! |
idd kirsten wat een onwijs gaaf nr |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik ga zo eens zoeken Kirsten, dank je wel xxxx  En Yngwie Malmsteen heb ik jaaaaaaaren geleden nog eens op Pinkpop gezien, met zijn band Silent Force (hij is echt een gitaarwonder!!!!)
Je moet ook maar eens zoeken naar bv bands als Tiamat, My dying bride, Lacuna coil en Rob Zombie. Bv op youtube.com, daar zie je gelijk ook de clips!!!
XXXXX Jaco |
Anonymous Undefined 65739 berichten ah tof jaco!!!!
ga ik gelijk vanavond ff liedjes van downloden, altijd leuk weer nieuwe bandjes erbij  thanks!
kusss kirsten! |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Your welcome Kirsten, vooral nummers als "Cain" van Tiamat, en "For you" van My dying bride zijn werkelijk heel erg mooi!!!!
De 2 linkjes van deze bands op youtube.com zijn:
Tiamat - Cain URL
My dying bride - For you (mooie man, lijkt een beetje op Aragorn, van Lord of the rings, en wat een mooie stem!!!!! WAUW) URL
Dark kisses
Jaco |
Anonymous Undefined 65739 berichten Deze ook nog Kirsten:
Lacuna coil - Our truth URL
xxxx
Jacootje |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 super bedankt jaco, kissssss
alleen wilt ie de musiek niet bij mij afspelen... dan maar ff downloden he;)
kuss
kirsten |
Anonymous Undefined 65739 berichten Da's raar Kirsten, ik heb net btw het nummer zitten downloaden van X Japan (duurde bijna een half uur) en wat denk je? Windows media player kan het bestand niet afspelen....ik zeg nu even grrrrrrrr
Morgen maar weer even proberen!!!!!
Dark kisses
Jaco |
Anonymous Undefined 65739 berichten das balen jah jaco  bij mij schiet het downloden owk al nie top heb nog niks binnen....
kusss kirsten( die geen gedult heeft hahaha) |
|