|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hallo allemaal
Ik wiklde eveen doorgeven dat leipe harrie weer in het ziekenhuis ligt.
Ik zou het leuk vinden als je een kaartje stuurt.
Voor zijn adres neem contact met mij op via de berichten box
Gr Duitseherdershond |
Anonymous Undefined 65739 berichten duitse, dat is heel erg vervelend en naar voor leipe, wil je hem namens mij de groetjes doen en hem heel veel sterkte wensen, dank je wel, kus en knuf |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoi Duitseherder en leipeharrie.
heel veel sterkte, en hoop op goede herstel!!
liefs voor julie
Wonder |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoi duitse, wens harrie beterschap van mij, en doe hem de groetjes.
|
Lieve mensen
Bedankt voor de reactie voor harrie en zal zeker jullie lieve woorden doorgeven.
Ik ga dinsdag naar harrie toe in belgie en zal jullie knuffels zeker over brengen dank je wel
Liefs Duitseherdershond
lieve but vier keer geprobeerd om dit bericht in het forum te zetten maar lukte niet pff en moet nu weg voor paar dagen...
Daarom bij deze dat ik het plaats... o_- |
|
Dioxon Undefined 277 berichten Lieve Duitse,
Ik wil jou & harrie heel erg veel sterkte wensen en je kan zo een berichtje in je mailbox verwachten. Ik zal um zeker een kaartje sturen..
Dikke knuffel van Dioxon |
wens harrie sterkte herder . en als harrie de mogelijk heid heeft om daar op internet te komen .harrie bij deze beterschap en sterkte
|
Nadd21 Undefined 12 berichten Heel veel sterkte Harrie!.. Liefsss |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve mmensen bedankt voor de leuke stukjes ik zal het allemaal aan harrie overbrengen allemaal kus knuf terug namens harrie
liefs duitseherdershond |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoe gaat het naar omstandigheden met harry? Doe hem maar de lieve groetjes van mij en wens hem heel veel sterkte, dikke kuss en knuf en blijf in jezelf geloven |
|