Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

lalallalalaa

Advertise here!!

30.12.20050 likes
lallalalala daar zit ik dan singent agter de pc! dagt ga ff via dese oude pc naar de klets toe kan ik erniet inkomen haha! ik vanalles proberen!
ikke helemaal trots op me eigen dat ik er eindeluk inkan!!
kan ik nie chatten whahahahahahahahaha!!! heb ik weer hihi!!!
ag jah dan maar ut forum ff voltypen he hihiih!!!
volgensmij doet hij het expres niet aangezien ik eigenluk wegmoet maar daar geen zin in heb en duz weer uns tijd loop te rekken hehe!!!
lalalallalalaa dan maar lekkr mee bleren met de musiek en beetje door ut forum dwalen! hihi!!
en lekkr jullie tijd ermee verdoen als julluie dit lesen sullen!! whehhee!
h\oh hier wordt je melig van hehehe loly!!! of lusten jullie geen loly's? hihih
owke sal maar ff stoppen met dese onsin he hehe!!!
kuske kirsten!
30.12.20050 likes
Whahahaahhahahahh, dat is nou typisch de Kirsten die ik al lang ken, je bent grappig!!!!

En nee, lolly's doe je mij geen plezier mee, tenzij met sigarensmaak hahahaa

XXX Jaco
30.12.20050 likes
hoi kirsten
ik ken me nog herinneren dat een tijd terug kletsen er een halve dag uit heeft gelegen toen zat iedereen op het forum hahaha ken me er dus wel iets bij voor stellen en ja ik wil wel lollys twee dan een aardbei en een in de reserve voor onze lieve muts salmiak voor muts dus
kussssssssss lieve groetjes shirley
30.12.20050 likes
hahaha komt in orde vangen shirley!! enne jaco de met de sigarensmaak heb ik ook voor je hoor!!! vangen!!!!!!!!!!!!
hihihih
dikke kuss kirsten!
30.12.20050 likes
hahahahah kirsten ik heb ze gevangen hoor zit nu van mn lolly te genieten enne die vor muts moet ik dan maar snel naar haar gaan brengen kusssssssssssss lieve groetjes shirley

Adverteer hier