Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen

laatste bericht eerst

Advertise here!!

Citeren22.05.20060 likes
ik zie op andere forums dat de geposte dingen voor aan staan dus hoef je niet steeds naar de laatste pagina om het laatste bericht te zien. zou dat niet makkelijker zijn voor hier ( krijg kranmp in me vinger van al dat scrollen hahhahahhah)
Citeren04.06.20060 likes
Hoi Mram,

Lijkt mij ook wel makkelijk dat het laatste nieuwe bericht bovenaan staat.

Groetjes & xxxxxsjes
Nice
Citeren07.06.20060 likes
is idd wel wat eenvoudiger...en bespaart veel tijd.....
Citeren07.06.20060 likes
lijkt me ook wel makkelijker, Mram, mss een tipje voor denre?

Jaco XXX
Citeren11.06.20060 likes
hoi

goed idee mram!!!!

groetjes jeanette xxx

Advertise here!!

Citeren31.07.20070 likes
heej mram jha das wel goed idee en die tijd die we kwijt zijn aan het scrollen kunnen we ook weer ergens anders kliederen
Citeren02.08.20070 likes
vind dit ook een goed idee
Citeren03.08.20070 likes
Hoihoi,

Om onderwerpen ook overzichtelijk te houden voor toekomstige leden, die het onderwerp niet kennen, is dit makkelijker. Iedereen is gewend om van pagina 1, bovenaan naar de laatste pagina onderaan te scrollen. Vandaar dat ik dit zo laat staan.

Voor de liefhebbers ...... In je persoonlijk menu, vind je een nieuwe optie miniBBox. Hier kun je instellen welke forum onderwerpen je wilt bijhouden en kun je registreren vanaf welke datum je de onderwerpen wilt bekijken. Op deze manier heb je eenvoudig een overzicht van alle nieuwe onderwerpen en post sinds de laatste x dat je online was. Tevens kun je een preview lezen van het onderwerp/bericht en vervolgens beslissen of je die wel of niet wilt lezen. Erg makkelijk en zeer de moeite waard vind ik zelf!

Groeten en we Kletsen.com,

Denre

Adverteer hier