|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi beste kwissers
onze excusses , door omstandigheden zullen we de kwis een week moeten verplaatsen
wij hopen jullie zeker weer allemaal te mogen ontvangen op dinsdag 1 sept. 2000 uur in de strandtent
mvg carin en shirley
we kletsen.com |
Anonymous Undefined 65739 berichten wordt het opgeschoven omdat visser, ..........onze trouwe kwisser er deze week niet is??? hahahahaha, maar zonder gekheid, dan wens ik jullie volgende week veel succes, dikke kuss en knufff Carin en Shirley |
Anonymous Undefined 65739 berichten nee hoor bonn (smilie) omdat ik zelf een late dienst op mn werk had en carin het ook niet zo goed uitkwam , heeft visser weer mazzel (tongue) |
Anonymous Undefined 65739 berichten hahahahahahah, had je me niet hoeven uit te leggen waarom het niet doorgaat, maar toch bedankt. Ik zat te dollen met je, had je toch wel door hahahahah. Maar ik weet wel zeker dat visser helemaal blij zal zijn, dikke kuss en knufff en succes met de voorbereidingen..........<3 |
Anonymous Undefined 65739 berichten dan heb je het mis want Visser heeft geweldig genoten van een geweldige vakantie in het Wezer dal jullie kennen de saage van de rattenvanger van Hameln in dat stadje zijn wij geweest en het grootste vogelpark van de wereld met een geweldige vogelshow in Walsrode |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve visser,
harstikke leuk en fijn om te lezen dat je zo enorm genoten hebt van je welverdiende vakantie...................whaaaaaaaaa de zoveelste hahahahaha, kan ik niet zeggen. Maar bij deze lieve visser, welkom terug en voor nu nog een fijne avond en alvast een fijn weekend, dikke kuss en knuffffffffffffffffff
Ow ja alvast heel veel succes komende dinsdag met het kwissen............ |
|