nou weet hoe goed freek is
is gewoon toffe vent
mijn stem voor vandaag gaat ook gewoon naar m
was 1 x in de week stemmen of elke dag
whahahahahahahaha
Advertise here!! |
Citeren12.04.20140 likes nou weet hoe goed freek is is gewoon toffe vent mijn stem voor vandaag gaat ook gewoon naar m was 1 x in de week stemmen of elke dag whahahahahahahaha |
Citeren12.04.20140 likes van mij mag je elke dag stemmen...........hahahhahhh super, mara.............( smiley) hahahha |
Citeren12.04.20140 likes KWYLER VAN APRIL; metalfrank -----------------------4 punt wolf -----------------------------3 punt autofreak-----------------------3 punt
mensen wat is het reuze spannend ,kom vlug dagelyks stemmen potver vergeet ikzelf punt te geven grr grrr |
Citeren13.04.20140 likes mijn punt gaat uiteraard naar freek maar koffie ik ga je punt ook wel even weg geven en je weet wel naar wie die gaat freeeeeeeeeeeeeeek hier heb je je punt nog wat koffie vergat dus 2 pionts voor freek lol |
Citeren13.04.20140 likes Jammer mensen waar blijven de punten van Plant, |
Advertise here!! |
Citeren13.04.20140 likes thnx jari, ik geloof dat ik weer boven aan sta...........yihaaaaaaaaaaaaaa......( smiley) xxx |
Citeren13.04.20140 likes nee nee jari , me punt ging dit keer niet naar vreek toe ik doe gek en geef wolf er punt by |
Citeren13.04.20140 likes jari geeft me wel genoeg punten, koffie. hahahahahahahahahahaha |
Citeren13.04.20140 likes KWYLER VAN APRIL; metalfrank-------------------------4 punt wolf--------------------------------4 punt autofreak-------------------------4 punt man o man wat is het spannend mensen kom snel dagelyks uw punt geven aan uw kwyler ,hahaha |
Citeren14.04.20140 likes hms ik wil niet hebben dat auto weer kwyler word XD dus maar weer naar metal |